علت عذرخواهی جناب خان از مردم اصفهان چه بود (فیلم)

علت عذرخواهی جناب خان از مردم اصفهان چه بود (فیلم)

علت عذرخواهی جناب خان از مردم اصفهان (فیلم) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت عذرخواهی جناب خان از مردم اصفهان چه بود (فیلم)

جناب خان شخصیت عروسکی محبوب خندوانه چندی پیش در حمایت از مردم اصفهان مبنی بر خشکسالی در این استان صحبت هایی که مورد استقبال قرار گرفت .

علت عذرخواهی جناب خان از مردم اصفهان

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان در قسمتی از برنامه خندوانه از مسئولان کشور خواست که فکری به حال کم آبی اصفهان کند اما برخی از کاربران فضای مجازی معتقد بودند چرا جناب خان با لهجه اصفهانی از مردم اصفهان حمایت نکرده است که این اتفاق باعث ناراحتی محمد بحرانی شد و او مجدداً در اینستاگرامش با انتشار قسمتی از برنامه خندوانه که درباره حمایت از اصفهان بود از مردم اصفهان از خواهی کرد و گفت اگر بیان من به بهتر نبود بود مرا حلال کنید .

محمد بحرانی در چند سال اخیر موفق شده با جناب خان محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد.

محمد بحرانی (زادهّ ۱۶ آذر ۱۳۶۰) بازیگرتئاتر، سینما و تلویزیون کارگردان، صداپیشه، عروسک‌گردان، شاعر و مجری است. از فعالیت‌های شاخص بحرانی در زمینه صداپیشگی و علت اصلی محبوبیتش میان مردم است. او با مهران مدیری نیز همکاری داشته است .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چیز خاصی نبود . فقط … زیادی میل فرمودند . خدا لعنتش کنه که از تریبون سو استفاده کرد و در حق مردم اصفهان ظلم کرد. اون دنیا جلوتو میگیریم بحرانی.
    نه آقا اول اسمت برازنده تو هستش نه خان آخر اسمت. خدا ازت نگذره. واگذارت میکنیم به خدا و حلالت هم نمیکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *