ماجرای نائنگی میقولی یا نارنگی میقولی معلوم شد شیطنت جناب خان

ماجرای نائنگی میقولی یا نالنگی میقولی معلوم شد شیطنت جناب خان

تاریخ انتشار 5 آذر 1400 – Study time 3 minutes

ماجرای نائنگی میقولی یا نارنگی میقولی معلوم شد شیطنت جناب خان + فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای نائنگی میقولی یا نارنگی میقولی معلوم شد شیطنت جناب خان

ماجرای نائنگی میقولی

جناب خان یک شخصیت عروسکی محبوب بوده که در خندوانه به شهرت رسید شوخی‌های بامزه و دیالوگ های طنز او باعث شد که خیلی زود در بین مردم جایگاه مهمی را به دست آورد .

می توان به جرات گفت که نقطه عطف برنامه خندوانه حضور جناب خان بوده که درخشش صداپیشه او محمد بهرامی توانسته نسبت به سایر برنامه‌های تلویزیونی پیشی بگیرد.

اما شوخی های جناب خان باعث شده که برخی از مردم گمان کنند که هدف و یا نیت بدی دارد قبلا نیز در فصل های گذشته از شوخی های منحصر به فرد خود مثل خداحافظی کردن از مهمانان استفاده می‌کرد و در فصل جدید از جمله “نارنگی میقولی” در برنامه استفاده می‌کند که برخی از مردم گمان می‌کنند این نیت و هدف بعدی دارد.

ماجرای نائنگی میقولی

حتی برخی از پیج های اینستاگرامی درباره این جمله تفسیرهای جنسی به کار برده اند اما در واقعیت منظور خاصی در این بین وجود ندارد و جناب خان صرفاً برای لوس حرف زدن برخی از پسران و دختران جوان که به این شکل ادبیات صحبت می کنند قصد شوخی دارد ادبیای که در سریال لیسانسه ها نیز استفاده میشد.

صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی است. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استندآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه ، عروسک گردان‌ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند. جناب‌خان علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها را بسیار دوست دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. محمد بحرانی درسته،نه محمدبهرامی 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *