حمله وحشیانه و وحشتناک کفتارها به گوزن بیچاره و شکار دلخراش آن

حمله وحشیانه و وحشتناک کفتارها به گوزن بیچاره و شکار دلخراش آن

حمله وحشیانه و وحشتناک کفتارها به گوزن نگون بخت و شکار دلخراش گوزن توسط کفتار های وحشی را در ادامه ببینید.

کفتارها به صورت گروهی حمله میکنند و معمولا بدون اینکه طعمه را خفه کنند به صورت زنده آن را میخورند.

حمله وحشیانه و وحشتناک کفتارها به گوزن

کفتار رایج ترین گوشتخوار بزرگ آفریقا است. سه گونه کفتار وجود دارد خالدار، قهوه ای و راه راه. کفتارهای خالدار بزرگترین کفتار از این سه هستند. آنها از نظر ساختار نسبتاً بزرگ هستند و دارای نیم تنه نسبتاً کوتاه با قسمت عقبی پایین تر و پشتی شیبدار هستند. آنها دید و شنوایی عالی در شب دارند.

حمله وحشیانه و وحشتناک کفتارها به گوزن بیچاره و شکار دلخراش آن

کفتارها حیواناتی بی رحم

در آفریقای پرجمعیت، کفتارها و انسان‌ها مکرراً در تماس هستند. در واقع، مردم ماسایی در کنیا و تانزانیا مردگان خود را رها می کنند تا توسط کفتارها مصرف شوند. با این حال، این حیوانات باهوش و جسور به فروشگاه‌های مواد غذایی و محصولات هجوم می‌آورند و مسئول بسیاری از دام‌ها و حتی برخی از انسان‌ها هستند. در برخی مناطق آنها به شدت به عنوان آفات مخرب شکار شده اند.

همچنین ببینید:

کفتارهای خالدار بزرگترین گونه از سه گونه کفتار هستند. کفتارهای قهوه ای و راه راه دو کفتار دیگر هستند. اگرچه کفتارها شبیه به سگ‌ها به نظر می‌رسند، اما در واقع نزدیک‌تر به گربه‌ها هستند. آنها در بیشتر آفریقا و از شرق از طریق عربستان تا هند زندگی می کنند. کفتارهای خالدار در گروه های بزرگی به نام قبیله که ممکن است شامل 80 نفر باشد و توسط ماده ها رهبری می شوند با هم زندگی می کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *