فیلم / پیدا شدن یک اژدها در رودخانه آمازون همه وحشت زده کرد

فیلم / پیدا شدن یک اژدها در رودخانه آمازون همه وحشت زده کرد

فیلم / پیدا شدن یک اژدها در رودخانه آمازون همه وحشت زده کرد

مارهای آناکوندای  معروف به اژدها هستند اندازه آنها 10 متر و وزن انها 500 کیلو است که از نسل دایناسورها میباشد که در رودخانه امازون زندگی میکنند.

دو محقق در حال جست و جو برای به تصویر کشیدن شگفتی های اعماق آب با یکی از بزرگترین مارهای دیده شده در این منطقه ، روبرومی شوند و جسورانه اقدام به تصویربرداری از او می کنند . ماری ۷ متری در اعماق رودخانه! ویدیویی که از همان سال یکی از شگفت انگیز ترین تصاویر تاریخ طبیعت شناسی لقب گرفته است.

پیدا شدن یک اژدها در رودخانه آمازون

play-sharp-fill

اگرچه این نام برای گروهی از مارها اطلاق می شود، اما اغلب برای اشاره به یک گونه استفاده می شود، به ویژه آناکوندای معمولی یا سبز که بزرگترین مار در جهان از نظر وزن و دومین مار طولانی بعد از آن است.  آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که عضوی از خانواده بوآ است بزرگترین مار جهان است. پسر عموی آن، مار پیتون مشبک، می تواند به طول کمی بیشتر برسد، اما دور عظیم آناکوندا آن را تقریبا دو برابر سنگین تر می کند.

همچنین ببینید:

(فیلم کامل) مهار دشوار مار عظیم الجثه با بوالدوزر

فیلم عجیب پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده میخورد

فیلم وحشتناک درمان بیماری با عقرب در افغانستان را ببینید

آناکوندای سبز می تواند تا بیش از 10 متر رشد کند، بیش از 500 کیلو وزن داشته باشد و قطر آن بیش از 12 اینچ باشد. ماده ها به طور قابل توجهی بزرگتر از نرها هستند. گونه‌های دیگر آناکوندا، همگی از آمریکای جنوبی و کوچک‌تر از آناکوندای سبز، گونه‌های زرد، خال‌های تیره و بولیوی هستند.

آناکونداها در باتلاق‌ها، مرداب‌ها و نهرهای کم‌حرکت، عمدتاً در جنگل‌های بارانی استوایی حوضه‌های آمازون و اورینوکو زندگی می‌کنند. آنها در خشکی دست و پا گیر هستند، اما در آب سریع هستند. چشم‌ها و سوراخ‌های بینی آن‌ها بالای سرشان است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در کمین طعمه بنشینند در حالی که تقریباً کاملاً در زیر آب هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *