فیلم جنگ وحشتناک بین شیر نر و پلنگ نر را ببینید پلنگ توسط شیر شکار شد

فیلم جنگ وحشتناک شیر نر و پلنگ نر را ببینید پلنگ توسط شیر شکار شد

فیلم وحشتناک جنگ شیر و پلنگ که در نهایت پلنگ توسط شیر شکار شد پلنگ که خود یکی از شکارچیان حرفه ای است در مبارزه با شیر شکست خورد.

فیلم وحشتناک جنگ شیر و پلنگ را ببینید

پلنگ ها در کنار شیرها به عنوان دو گونه قوی و وحشی از جانوران روی زمین همواره مورد توجه انسان ها بوده اند. این دو گربه زرق و برق دار و فوق العاده قوی البته علاوه بر شباهت ها، تفاوت های زیادی نیز دارند.

احتمالا درست حدس زدید؛ مهمترین تفاوت این دو گربه در ظاهر آنهاست. به عبارت دیگر، اگر کسی فقط یک بار این دو حیوان را دیده باشد، به احتمال زیاد هرگز آنها را اشتباه نمگیرد!

فیلم جنگ وحشتناک بین شیر نر و پلنگ نر را ببینید پلنگ توسط شیر شکار شد

طول معمول یک شیر در طبیعت بین 10 تا 14 سال عمر میکند البته رکورد پیرترین شیر تاریخ 29 سال به ثبت رسیده است. جالب اینجاست که صدای غرش شیر در فاصله 8 کیلومتری شنیده می شود.

بد نیست بدانید که شیرها تنبل ترین جانوران روی زمین محسوب می شوند. چون روزی 16 تا 20 ساعت می خوابند! بیشترین جمعیت این گربه سان در هند است که به نظر می رسد 2400 شیر در آنجا زندگی می کنند.

همچنین ببینید:

⚡️سگ گله و گرگ را پاره کرد +فیلم

⚡️فیلم وحشتناک خوردن دست مرد جوان توسط تمساح هنگام بازی

⚡️فیلم لحظه شکار شدن تنبل توسط شیر کوهی

⚡️فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ در زیر آب رودخانه

شیرها از حیواناتی مانند بز کوهی، گورخر، کروکودیل و فیل و هر حیوانی ئیگر تغذیه می کنند. برخلاف دیگر گربه سانان، شیر به صورت اجتماعی زندگی می کند و گونه های نر و ماده آن به راحتی قابل تشخیص هستند.

شیر می تواند خود را با زیستگاه های دیگر مانند جنگل های بوته ای و حتی کوه ها سازگار کند. می گویند شیرها در ارتفاعات کلیمانجارو دیده شده اند!

اگرچه شیرها در خارج از آفریقا تقریباً منقرض شده اند، اما هنوز بیش از 500 شیر در مناطق حفاظت شده هند یافت می شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *