(فیلم کامل) مهار دشوار مار عظیم الجثه با بوالدوزر این مار است یا اژدها؟

(فیلم کامل) مهار دشوار مار غول پیکر و عظیم الجثه با بوالدوزر این مار است یا اژدها؟ ماری غول پیکر که با بوالدوزر جا به جا شد.

بزرگترین مارهای زنده دنیا که از نظر طول یا وزن اندازه گیری می شوند، اعضای مختلفی از خانواده آناکونداها، پیتون ها و مارهای بوآ هستند که همگی غیر سمی هستند.

مهار دشوار مار غول پیکر و عظیم الجثه با بوالدوزر

طولانی ترین مار سمی، با طول  5.7 متر شاه مار کبری است و سنگین ترین مار سمی احتمالا افعی گابونی است (که همچنین دارای طولانی ترین نیش ها و زایمان است. بیشترین مقدار سم) یا  مار زنگی پشت الماس شرقی هر سه این مارها به حداکثر وزن در محدوده 6 تا 20 کیلوگرم می رسند.

(فیلم کامل) مهار دشوار مار عظیم الجثه با بوالدوزر این مار است یا اژدها؟

مارهای بزرگ

مهم است بدانید که تنوع قابل توجهی در حداکثر اندازه گزارش شده این گونه ها وجود دارد و اکثر اندازه گیری ها واقعاً قابل تأیید نیستند، بنابراین اندازه های ذکر شده نباید قطعی در نظر گرفته شوند. به طور کلی، طول گزارش شده احتمالاً تا حدودی بیش از حد برآورد شده است.

همچنین ببینید:

اگرچه به طور کلی پذیرفته شده است که مار پیتون مشبک طولانی‌ترین مار جهان است، تخمین‌های طول بیشتر از 6.35 متر است.

عظیم‌ترین عضو زنده این راسته خزنده بسیار متنوع، آناکوندای سبز (Eunectes murinus) رودخانه‌های نوگرمسیری است.

اینها ممکن است از 8.8 متر و 227 کیلوگرم فراتر رود، اگرچه چنین گزارش‌هایی به‌طور کامل تأیید نشده‌اند. شایعات مربوط به آناکونداهای بزرگتر نیز همچنان ادامه دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *