شکار گورخر توسط کروکودیل و تمساح (دل و روده هاش میریزن بیرون) 18+

فیلم شکار گورخر توسط کروکودیل و تمساح (روده هاش میریزن بیرون) 18+

شکار گورخر توسط کروکودیل و تمساح (دل و روده هاش میریزن بیرون) 18+

شکار گورخر توسط کروکودیل و تمساح  که نشان میدهد آرواره های آنها چقد برنده و قدرتمند است که با یک گاز رفتن بدن گورخر را پاره میکند.

فیلم شکار گورخر توسط کروکودیل و تمساح

این ویدیو دلخراش است و تماشای آن برای همه افراد توصیه نمیشود.

حدود 240 میلیون سال پیش زمین بسیار متفاوت به نظر می رسید. زمانی بود که دایناسورها آزادانه پرسه می زدند و کروکودیل ها در کنار آن ها همزیستی می کردند. در واقع، کروکودیل ها از تنها حیواناتی هستند که تصور می شود از سیارکی که جمعیت دایناسورها را از بین برد، جان سالم به در برده اند. آنها از انقراض دسته جمعی جان سالم به در بردند و برای صدها میلیون سال آینده رشد کردند. بنابراین، به جرات می توان گفت، تاریخ آنها روی زمین، تاریخی طولانی و مرموز است!

همچنین ببینید

فیلم / سرعت دویدن کروکودیل را ببینید
فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه (دلخراش 18+)
فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون غول پیکر

کروکودیل ها تقریباً در تمام رودخانه های بزرگ آفریقا یافت می شوند و شکارچیان عالی هستند. این گونه قطعاً یادآور دوران ماقبل تاریخ است. طول تمساح غنیمتی ممکن است به حدود 7متر برسد و سن آن بین 75 تا 100 سال باشد.

در حالی که به نظر می رسد یک کروکودیل در ساحل رودخانه لم می زند، تنبل و بی حال است، شما نباید گول بخورید. برخلاف اکثر مردم، نزدیک شدن به تمساح با پای پیاده تا فاصله مناسب تیراندازی بسیار دشوار است.

هر از چند گاهی، تکامل همه چیز را درست می کند. بین 9 تا 16 میلیون سال پیش، در باتلاق‌های ساحلی نزدیک اقیانوس آرام در شرق، والدین تکاملی تمساح مدرن متولد شدند و از آن زمان تغییر چندانی نکرده‌اند.

کروکودیل ها در میان هیولاهایی که قبل از اینکه هومو ساپینس فرصتی برای جدا شدن از هومو ارکتوس داشته باشد، در زمین زندگی می کردند، مدتی است که به عنوان سرسخت ترین حیوانات اطراف دندان های خود را می برند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *