فیلم / سرعت دویدن کروکودیل را ببینید شگفت زده میشوید

فیلم / سرعت دویدن کروکودیل را ببینید شگفت زده میشوید

فیلم / سرعت دویدن کروکودیل را ببینید شگفت زده میشوید

سرعت دویدن کروکودیل را ببینید شگفت زده میشوید سرعت خیره کننده هنگام دویدن که بدون شک تصورات شما را از این حیوان تغییر میدهد.

کروکودیل یک خزنده بزرگ دوزیست است بیشتر در رودخانه های بزرگ گرمسیری زندگی می کند و به سلطان رودخانه و برکه شناخه میشود که حتی شیر و پلنگ و ببر را شکار میکند.

سرعت دویدن کروکودیل را ببینید

سرعت دویدن کروکودیل
play-sharp-fill
سرعت دویدن کروکودیل

سرعت دویدن کروکودیل

برگترین گونه این حیوان در رودخانه های استرالیا که داری نمک زیادی است زندگی میکند در آب و هوای بسیار خشک، کروکودیل‌ها ممکن است فصل خشک به خواب بروند.

نوع تکامل یافته کروکودیل اولین بار در دوره ائوسن کشف شد. اجداد آنها تریاس دایناسور ترسناک  است نام “تمساح” نیز برای هر عضوی از راسته کروکودیل استفاده می شود گروهی که شامل دایناسورها نیز می شود. گونه های بسیاری از کروکودیل ها از جمله تمساح آمریکایی، خرطوم باریک و اورینوکو وجود دارد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه
فیلم شکار افعی دم عنکبوتی شاخ دار
فیلم جدال مرگبار پلنگ با مار پیتون غول پیکر

کروکودیل می تواند به سرعت فک خود را با قدرت زیاد ببندد. با این حال، تمساح ها هنگام باز کردن آرواره ها قدرت کمی دارند، به طوری که فرد می تواند فک را با دستان خود بسته نگه دارد.

اکثر کروکودیل ها بیش از 2 متر اندازه دارند کروکودیل های آب شور 7 متر هستند.

کروکودیل ها در رودخانه ها، دریاچه ها و سدهای بخش هایی از آمریکا، آسیا، آفریقا و استرالیا و ایران زندگی می کنند. این کروکودیل های آب شور معمولاً بزرگتر از آنهایی هستند که در آب شیرین زندگی می کنند. در حالی که کروکودیل ها بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند، می توانند بیرون بیایند و در خشکی حرکت کنند آنها سرعت بسیار بالایی دارند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *