فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه (دلخراش 18+)

فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه (دلخراش 18+)

فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه (دلخراش 18+)

فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ گرسنه (دلخراش 18+) را اینجا ببینید.

پلنگ گربه بزرگی است که نزدیک به شیر، ببر و جگوار است. نام پلنگ در ابتدا به گربه‌ای که امروزه یوزپلنگ نامیده می‌شود – به اصطلاح پلنگ شکاری – داده شد که زمانی تصور می‌شد تلاقی بین شیر و ببر باشد.

فیلم کامل شکار گراز توسط پلنگ

در سال 1750 محدوده جغرافیایی پلنگ تقریباً کل آفریقا در جنوب صحرا را در بر می گرفت، بخش هایی از شمال و شمال شرق آفریقا را اشغال می کرد و از آسیای صغیر تا آسیای مرکزی و هند تا چین را در بر می گرفت. تا سال 2019 این گونه تا 75 درصد از محدوده قبلی خود را از دست داده بود. با این حال چندین قلاده بزرگ در سرتاسر جنوب صحرای آفریقا، ایران و هیمالیا باقی ماندند.

همچنین ببینید: فیلم کامل افعی دم عنکبوتی شاخ دار لحظه شکار

پلنگ ها برای بالا رفتن از درختان آنقدر قوی هستند که اغلب کشتارهای خود را به شاخه ها می برد. با کشیدن اجساد حیوانات بزرگ به سمت بالا، امید است که آنها را از لاشخورهایی مانند کفتار در امان نگه دارد.

پلنگ ها همچنین می توانند از بالای درختان شکار کنند، جایی که پوشش خالدار آنها به آنها اجازه می دهد با برگ ها ترکیب شوند تا زمانی که با یک تپش مرگبار بهار شوند. این شکارچیان شب‌زی همچنین با حرکات مخفیانه در علف‌های بلند از بز، گوزن و خوک ساقه می‌گیرند. هنگامی که سکونتگاه های انسانی وجود دارد، پلنگ ها اغلب به سگ ها و گاهی اوقات به مردم حمله می کنند.

پلنگ ماده می تواند در هر زمانی از سال زایمان کند. آنها معمولاً دو توله مایل به خاکستری دارند که لکه هایی به سختی قابل مشاهده است. مادر توله های خود را پنهان می کند و آنها را از یک مکان امن به مکان بعدی منتقل می کند تا زمانی که به اندازه کافی بزرگ شوند و شروع به بازی و یادگیری شکار کنند. توله ها حدود دو سال با مادر خود زندگی می کنند – در غیر این صورت پلنگ ها حیواناتی منفرد هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *