فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید همراه با جزئیات عروسی و ازدواج سوم جنیفر لوپز و بن افلک را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در اکران ویژه فیلم “با من ازدواج کن” در ماه فوریه در لس آنجلس شرکت کردند. آنها در آخر هفته در لاس وگاس ازدواج کردند.

زوج فوق ستاره بن افلک و جنیفر لوپز، که رابطه مداوم آنها از اوایل دهه 2000 توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است، روز شنبه در لاس وگاس ازدواج کردند.

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

لوپز در خبرنامه طرفداران خود نوشت: عروسی نیمه شب انها که با نام بنیفر شناخته می شوند، در کلیسای کوچک عروسی سفید “بهترین شب زندگی ما” بود. او گفت فرزندانشان در این مراسم حضور داشتند.

لوپز در خبرنامه خود نوشت: «ما به وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ایستادیم و همگی این سفر را به پایتخت عروسی جهان نامگذاری کردیم.

او ادامه داد: «ما به سختی تا نیمه شب به کلیسای کوچک عروسی رسیدیم. آنها با مهربانی چند دقیقه تا دیر وقت باز ماندند، اجازه دادند با یک کادیلاک صورتی که ظاهراً زمانی توسط خود پادشاه استفاده شده بود عکس بگیریم (اما اگر می‌خواستیم خود الویس نشان دهد، هزینه اضافی داشت و او در رختخواب بود).

نام لوپز، خواننده، بازیگر و رقصنده که اخیراً در فیلم «با من ازدواج کن» بازی کرده و مستند «نیمه‌وقت» از نتفلیکس را منتشر کرد، و افلک که نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند «آرگو» و «دختر رفته» تحسین منتقدان را برانگیخت.

همچنین ببینید جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز به علت خیانت

لوپز گفت که مراسم عروسی شامل “یک لباس از یک فیلم قدیمی” و یک ژاکت از کمد افلک بود. لوپز نوشت: “در نهایت این بهترین عروسی ممکن بود که می توانستیم تصور کنیم.”

او افزود: ما این کار را انجام دادیم. عشق زیبا است. عشق مهربانی است. و معلوم شد عشق صبور است. بیست سال صبور.»

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

افلک هنوز به صورت عمومی اظهار نظر نکرده است. نمایندگان ستاره ها بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر در روز یکشنبه پاسخ ندادند.

این زوج در ماه آوریل نامزدی خود را اعلام کردند، زمانی که لوپز ویدیویی از خود را در حالی که حلقه نامزدی سبز غول پیکری به تن کرده بود به اشتراک گذاشت.

فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر فیلم کامل عروسی جنیفر لوپز و بن افلک را ببینید +عکس و تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *