فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار تهران که لو رفت

فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار تهران لو رفت

مراسم عروسی محمدرضا گلزار با همسرش آیسان آقاخانی در حالی برگزار شده گفته می شود یکی از باغ های بزرگ در لواسان میزبان این عروسی بوده است ویدیو های مختلف از مراسم عروسی محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است که هیچ کدام از آنها قابل پخش نیست.

عروسی محمدرضا گلزار یکی از پر هزینه ترین عروسی های کشورمان به شما می آید که در لوکس ترین و شیک ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد بسیاری از خواننده ها و بازیگران و چهره های معروف سیاسی در مراسم عروسی این بازیگر حضور پیدا کردند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است ویدیوهای مختلفی از عروسی محمدرضا گلزار در فن پیج های او منتشر شده است.

فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار تهران لو رفت

محمدرضا گلزار تازه داماد مشهور سینما به تازگی با انتشار تصویری در صحفه شخصی خود از مهمانان عروسی اش رونمایی کرد و تصاویری در کنار امین حیایی و علی شاکردوست برادر الناز بازیگر معروف منتشر کرده است.

مراسم جشن عروسی محمدرضا گلزار و همسرش آیسان روز گذشته ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ با همیاری و حضور برخی بازیگران و اهالی سینما انجام شد و این بازیگر به خانه بخت رفت و به قول قدیمی ها قاطی مرغ ها شد. آرزویی که همه جوانان دم بخت دارند تا نیمه گمشده خود را پیدا کنند و وارد زندگی مشترک شوند تا به امید خدا زندگی متاهلی را تجربه کنند.

روز جمعه (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) مراسم جشن عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار بسیار لاکچری و مجلل برگزار و این بازیگر جوان سینما و تلویزیون اولین شب زندگی مشترک را با رفقا و دوستان و خانواده و همکاران جشن گرفت.

فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار تهران که لو رفت

محمدرضا گلزار بازیگر ستاره سینما وارد زندگی زناشویی شده و تصاویری از مراسم عقد او در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار ۴۶ سال سن دارد و سال‌های نزدیک به ۵۰ سالگی را تجربه می کند با یک دختر متولد ۷۶ ازدواج کرده که ۲۰ سال اختلاف سنی بین آنها وجود دارد.

حواشی

درباره هویت آیسان آقاخانی اطلاعات چندانی به صورت موثق وجود ندارد و صرفاً حرف و حدیث‌هایی بوده که در فضای مجازی دست به دست می‌شود از جمله اینکه این دختر متولد ۱۳۷۶ در زنجان بوده و بلاگر می باشد و یا اینکه دختر یکی از تاجران سرشناس ایرانی است.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +عکس و اینستاگرام

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است. هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

فیلم کامل عروسی محمدرضا گلزار در باغ تالار تهران لو رفت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *