بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +نحوه آشنایی و اینستاگرام

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی متولد ۱۳۷۶ در زنجان است و 20 سال اختلاف سنی با محمدرضا گلزار دارد او از هواداران دواتیشه محمدرضا گلزار بوده و دختر یکی از تاجران سرشناس تهرانی میباشد پدرش با محمدرضا گلزار در زمینه تجاری همکار است.

بیوگرافی و عکس آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +نحوه آشنایی و اینستاگرام

محمدرضا گلزار متولد فروردین ۱۳۵۶ و همسر ایشان خانم آیسان آقاخانی متولد ۱۳۷۶ است و گفته می شود به لحاظ سن و سال محمدرضا خان با پدر همسر خود همسن است! آیسان هم در شهر زنجان به دنیا آمده و تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران کوچ کرده و گفته می شود حدود ۵ سال است که به همراه خانواده خود ساکن دوبی است.

فیلم و عکس هایی که اخیرا از ازدواج آقای محمدرضا گلزار و خانم آیسان آقاخانی منتشر شده نشان می دهد این عروسی یکی از لاکچری ترین مراسم دهه اخیر در بین سوپراستارهای ایرانی است که در ادامه می توانید بخش هایی از این فیلم که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

بیوگرافی و عکس آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +نحوه آشنایی و اینستاگرام

آیسان آقاخانی کیست

در بیوگرافی آیسان آقاخانی امده است نام اصلی او معصومه آقاخانی ملقب به آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار است او در سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان به دنیا آمده و تمام دوران تحصیلی خود را در شهر زنجان گذرانده و بعد از دوران پیش دانشگاهی همراه با خانواده به تهران و سپس به دبی کوچ کرد. او سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد.

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار نام اصلی اش معصومه است متولد خرداد 1376 در زنجان بود  آیسان بعد از اینکه دبیرستان و پیش دانشگاهی اش را تمام کرد به همراه خانواده اش راهی تهران شد او چند سالی در دوبی زندگی کرده است و به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارد درباره آشنایی او با رضا گلزار حرف و حدیث های زیادی وجود دارد.

محمدرضا گلزار بعد از ازدواج با آیسان آقاخانی در اینستاگرامش نوشت:
تشکر و تقدیر مـن برای شماست.
شمایی کـه همواره لطفتان رابه مـن ارزانی داشتید.
از تبریک‌هاي شـما عزیزان بینهایت متشکرم.
نه فقط امروز بلکه در تمام سالیان عمرم محبتتان شامل حال مـن بوده اسـت.
امید کـه این مهربانی و انرژی ارزشمندتان، توشه‌ي راه زندگی مشترکمان شود.

زندگینامه آیسان آقاخانی

درمورد آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار بیشتر بدانید از مدلینگ تا ازدواج با گلزار : معصومه آقاخانی که با نام آیسان آقاخانی در حال حاضر همسر رسمی محمدرضا گلزار بازیگر و مجری سینما و تلویزیون کشورمان می باشند. آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار میباشد او متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است و سالهاست در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و با عکاس معروفی در این زمینه همکاری دارد. در شبکه های اجتماعی گفته میشود ایسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار است. این زوج سال ۹۸ با هم آشنا شدند و در نهایت در خرداد ماه ۱۴۰۲ با ازدواج کردند. با مجله حرف تازه همراه باشید.

ماجرای آشنایی و ازدواج

طبق شنیده ها آیسان از همکاران یک عکاس مدلینگ بوده که این عکاس دوست مشترک او و محمدرضا گلزار بوده است بعد از مدتی این عکاس عکس های ایسان را به عنوان مدل در پیج خود به اشتراگ میگذارد که زیبایی آیسان مورد توجه محمدرضا گلزار قرار میگیرد و پیج او را فالو میکند و از عکاس میخواهد که آیسان را به او معرفی کند.

و از همون جا داستان عاشقانه این دو نفر شروع شد. آیسان با انتشار تصاویرش گفته بود فیس من نچراله و هیچ عمل زیبایی انجام ندادم اما قبل از سال 98 و آشنایی با رضا جراحی بینی داشته است که در تصویر کاملا مشهوده.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +عکس و اینستاگرام

آیسان آقاخانی اهل کجاست

ایسان آقاخانی متولد خرداد 1376 در زنجان چهره اینستاگرامی اهل ایران است و 20 سال با محمدرضا گلزار اختلاف سنی دارد او یکی از هواداران دو آتیشه این بازیگر بود که ابراز علاقه های او منجر به ازدواج با این ستاره سینما شد گفته میشود که مهریه آیسان زیاد نیست و محمدرضا گلزار 20 سال از او بزرگتر است.

مهریه آیسان 14 سکه

بر اساس اخبار منتشر شده مهریه آیسان 14 سکه به نیت چهارده معصوم است و او گفته که اصلا سکه براییش مهم نیست و همین که توانسته به عشق حقیقی اش یعنی محمدرضا گلزار برسد بسیار مهمتر است.

به نظر میرسد که ایسان آقاخانی از نظر وضعیت مالی شرایط بسیار خوبی دارد و از عاشقان و طرفداران پر و پا قرص محمدرضا گلزار محسوب میشود.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار میباشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد در کلیپ و ویدیوی که از گلزار و همسرش در مقابل محضر عقد منتشر شده به نظر میرسد اختلاف سنی زیادی با این خانم داشته باشد.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

همسر محمدرضا گلزار کیست

آیسان آقاخانی متولد خرداد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است و به تازگی با ازدواج با محمدرضا گلزار هنر پیشه محبوب ایرانی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است ، او دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

ماجرای آشنایی

آشنایی آنها از سال 1398 تا الان بود که در نهایت منجر به ازدواج شده است .

روز گذشته هم ویدیویی از محمدرضا گلزار و آیسان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد.

همزمان دفترخانه معروفی هم در تهران استوری و از مراسم ازدواج گلزار خبر داد اما این دفترخانه مشخصات عروس را فاش نکرد .

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند . اما برخی فن پیج های آقای سوپراستار با انتشار پست هایی ازدواج او را تبریک گفتند.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

شغل آیسان آقاخانی چیست

برخی از پیج اینستاگرامی نام این خانم را آیسان آقاخانی عنوان کرده اند که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس میباشد درباره نحوه آشنای آنها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می شود.

گلزار در سن ۴۶ سالگی ازدواج کرده و تقریبا اختلاف سنی بسیار زیادی با همسر خود دارد ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده خانمی که در کنار محمدرضا گلزار ایستاده سن و سال بسیار کمتری نسبت به  رضا گلزار داشته و گویا اختلاف سنی زیادی با هم داشته باشند.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ +اینستاگرام

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند

ویدیویی از محمدرضا گلزار و یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی  بر تن دارد.پبیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

محمدرضا گلزار، در 1 فروردین‌ماه سال 1356 در استان تهران متولد شد. تاریخ تولد ایشان به میلادی Monday, March 21, 1977 می باشد. محمدرضا گلزار فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (1379) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد و سپس به ایفای نقش در فیلم هایی چون شام آخر، گل یخ، زمانه و… پرداخت.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +عکس و اینستاگرام بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +عکس و اینستاگرام

اصلیت او آذری و متولد تهران است.او والیبال را در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازی می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک ازدانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ وپرکاشن نواخته است.

بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست +اینستاگرام

واکنش فن پیج های گلزار

فن پیج ها و طرفدران فیروز نادری واکنش منفی به این ازدواج داشته اند و میگوید که ما از این بابت شوکه شده ایم!

گویا فن پیج های گلزار توقع داشتند که این بازیگر برای ازدواجش با آنها مشورت کند :))

گلزار بازیگری که افول کرد و ازدواج کرد

محمدرضا گلزار اگرچه گیتاریست و والیبالیست خوبی نشد و در موسیقی و ورزش از حد متوسط عبور نکرد اما در سینمای دهه هشتاد، یکی از ستاره های سینمای ایران بود که فیلم هایش در گیشه فروش نسبتا خوبی داشت اما افول این ستاره در اواخر دهه نود شدت بیشتری گرفت و چند سالی است که نامش در هیچ فیلم سینمایی به چشم نمی خورد. نوازنده گروه آریان در اواخر دهه هفتاد با فیلم «سام و نرگس» وارد سینما شد و اوایل دهه هشتاد به عنوان مدل تبلیغاتی، عکسش روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.

بازیگر چشم رنگی و خوش استایل جوانی وارد سینما شده بود که سلیقه گیشه آن روزگار بود. او در این سالها از شهرتش، بهره اقتصادی زیادی بود و با ظهور بازیگران مستعد جوان دیگری که خاک صحنه تئاتر خورده بودند و از پس نقش های پرچالش برمی آمدند، به حاشیه رفت. او که بازیگر خوبی نبود اما گیشه پرفروشی داشت برای بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای شبکه نمایش خانگی، دستمزدهای نجومی می گرفت که شکست فیلم هایش در گیشه باعث شد تا تهیه کنندگان در انتخاب استارهایشان تجدید نظر کنند. چند سالی می شود که نام گلزار در ترکیب بازیگران هیچ فیلم و سریالی دیده نمی شود. حالا او، بیشتر مشغول فعالیت های تبلیغاتی و اقتصادی خودش است و یکی از راه های کسب درآمدش از صفحه اینستاگرامی اش با بیش از 12 میلیون دنبال کننده است.

اخبار طلاق محمدرضا گلزار از آیسان آقاخانی

برخی رسانه ها و کاربران مدعی شده اند که گلزار و آیسان آقاخانی چند روز پس از ازدواج طلاق گرفته اند. این در حالی است که گلزار هنوز به این ادعاها واکنشی نشان نداده است. اما با انتشار برخی یادداشت ها و تصاویر، آتش این ادعا بیشتر شعله ور شده است. او ساعاتی پیش عکسی از خود منتشر کرد و دست چپ خود را بدون حلقه ازدواج در معرض دید فالوورهایش قرار داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. باارزوی خوشبختی

  2. به درک که ازدواج کرده

  3. ازدواج کرده ، سنت پیامبرش را اجرا کرده الحمدالله . خوشبخت بشن انشاءالله .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *