اختلاف سنی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار چقدر است؟

اختلاف سنی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار چقدر است؟

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی مثل بمب منفجر شده است و کاربران به آن واکنش نشان میدهند بسیاری از هواداران این بازیگر علاقه مند هستند بدانند که آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست و آیا این خبر واقعیت دارد یا خیر.

اختلاف سنی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار چقدر است؟

اختلاف سنی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

با توجه به تصاویری که از محمدرضا گلزار در محضر ازدواج منتشر شده است خبر ازدواج این بازیگر را می‌توان تایید کرد اما اینکه آیا همسر واقعی محمدرضا گلزار آیسان آقاخانی است یا خیر هنوز چیزی مشخص نشده است و فقط شایعاتی درباره آنها وجود دارد.

طبق اخباری که در فضای مجازی منتشر شده آیسان اختلاف سنی بیست ساله ای با محمدرضا گلزار داشته و از هواداران این بازیگر محسوب می شود .

اختلاف سنی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار چقدر است؟

البته نمی‌توان این خبر را تایید و تکذیب کرد چرا که هنوز تصویری رسمی از محمدرضا گلزار و همسرش منتشر نشده است و صرفاً حرف و حدیث هایی بوده که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

آیسان آقاخانی کیست؟

در اخبار فضای مجاری امده است که آیسان آقاخانی متولد خرداد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است و به تازگی با ازدواج با محمدرضا گلزار هنر پیشه محبوب ایرانی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است ، او دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

همچنین ببینید

فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار لو رفت آقای بازیگر عروسی کرد

عکس جدید محمدرضا گلزار همه را شوکه کرد

آیسان آقاخانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس میباشد که درباره نحوه آشنای آنها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *