شیلاد خداداد

مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد او اعتراف کرد +عکس

شیلاد خداداد

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد او اعتراف کرد که ایران را ترک کرده است و برای همیشه مهاجرت نموده است.

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد

شیلا خداداد بازیگر معروف کشورمان روز گذشته در اینستاگرام خود نوشت که برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

شیلاد خداداد

او به مناسبت مرگ مهسا امینی در اینستاگرام خود پستی به اشتراک گذاشته و خبر از مهاجرتش داد.

همچنین ببینید شیلا خداداد کار زشت شوهرش را رسانه ای کرد 

همچنین همسر دکتر فرزین سرکارت در اینستاگرام خود به موضوع مهاجرتش پرداخت و نوشت همیشه شک داشتم که در تصمیم مهاجرت اشتباه کرده باشم و بعضی ها می گفتند که تو هم دکتری و هم استاد دانشگاه و زندگی راحتی داری پس ایران بهترین مکان برای زندگی شماست اما امروز با کمال تاسف از این تصمیم بسیار خوشحال شدم من هم دختری دارم که می توانست مهسا باشد و گشت ارشاد در خیابان او را بازداشت کند و خدا را شکر می کنم که از ایران مهاجرت کرده ام.

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد او اعتراف کرد

شیلا خداداد بازیگر سرشناس کشورمان می باشد او با سریال مسافری از هند در نقش سیتا به شهرت رسید.

این بازیگر ۴۱ سال سن دارد و از سال ۱۳۷۸ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد

خانم شیلا خداداد در سال ۱۳۷۸ وارد سینما شد و در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی ایفای نقش پرداخت سپس با فیلم های آبی و ایثار می آید گام های دیگر خود را برداشت.

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد او اعتراف کرد

آخرین کار سینمایی فیلم سینمایی اش بادیگارد در سال ۱۳۹۴ بوده در تلویزیون در سال ۱۳۹۴ با فیلم بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کرد .

اخرین تجربه هنری او در بازیگری به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد که در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد در حال حاضر دارای دو فرزند می باشد.

اخیرا افزایش مهاجرت از ایران بحث برانگیز شده است. از پرشکان تا استارتاپی‌ ها گرفته تا معدن کاران و رفوکاران فرش. اما کدام گروه تمایل بیشتری برای مهاجرت از ایران دارند؟ رتبه مهاجرفرستی ایران در سال ۲۰۲۰ و از میان ۲۳۲ کشور ۵۳ بود. حالا برخی از کارشناسان می‌ گویند با این شرایط اقتصادی و اجتماعی احتمالا موج جدیدی از مهاجرت را پیش رو داشته باشیم. پرستاران جدا از شرایط کاری خود در ایران گلایه دارند، پزشکان جدا. نقطه اشتراک مهاجران اما نارضایتی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی است. پیش از این علی تاجرنیا، مشاور وقت رئیس نظام پزشکی درباره مهاجرت پزشکان گفت: در ۱۰ ماه منتهی به دی ۱۳۹۹ بیش از سه هزار پزشک از ایران مهاجرت کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. امیدوارم تو و امثال تو افرادی مثل تو و مهناز افشار پشیمون نشین برو همونجا هر غلطی میخوای بکن اونجا تف کف دستت نمی اندازند ادم بحسابت نمیارند اینجا ایران ادمت میکردند جمهوری اسلامی تو رو ادم کرد خواهی دید که تف کف دستت نمی اندازند خخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *