شیلا خداداد کار زشت شوهرش را رسانه ای کرد (فیلم)

شیلا خداداد کار زشت شوهرش را رسانه ای کرد (فیلم)

شیلا خداداد در مصاحبه ای درباره عصبانیت خود با همسرش و واکنش همسرش به او توضیحاتی ارائه داد.

صحبت های شیلا خداداد درباره کار زشت همسرش

خانم شیلا خداداد میگوید که زمانی من عصبانی میشوم و به همسرم مدام غر میزنم او سرش پایین است و بعد که غرهای من تمام میشود سرش را بالا می اورد و خیلی خونسرد میگوید “دیوانه شدی تو؟”

لازم به ذکر است که همسر خانم شیلا خداداد آقای دکتر فرزین سرکارات بوده که پزشک جراح پلاستیک است و نحوه آشنایی آنها نیز به این گونه بوده که خانم خداداد برای جراحی بینی خود به نزد او امده است و در نهایت به هم علاقمند شده اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

چهره بدون آرایش شیلا خداداد بازیگر را ببینید +عکس
ماجرای کردان و روابط قبل از ازدواج شیلا خداداد
بیوگرافی دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان سال ۵۹ در تهران بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته شیمی محض از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال است و تک فرزند خانواده می باشد . شیلا خداداد در رشته موسیقی نیز فعالیت می کند.

شیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی زیاده شنیده بود و یک روز تصمیم می گیرد به مطلب دکتر سرکارات برود تا نظر او را راجب بینی اش بپرسد چون به گفته خودش روی جراحی بینی خیلی حساسیت داشتم و نمیخواستم به هیچ وجه قیافه ام عوض شود. آن روز دکتر سرکارات به من گفت که من باید حتما بینی شما را عمل کنم و منم قبول کردم. گویا قسمت این بود که فرزین بینی من را عمل می کند و به واسطه همین عمل جراحی ما باهم بیشتر آشنا شویم و ازدواج کنیم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا