بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید

بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید

بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید پسرش و دخترش برکه و پسرش برسام را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید

درخشانی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا خواسته فرزندش در کانادا به دنیا بیاید، بیان کرد: من اقامت کانادا را دارم و یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم خواستم به او بدهم و برای او عین یک امکان است که می‌تواند بعد‌ها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم، چون من عاشق کشورم هستم و وقتی می‌بینم یک زن انگلیسی از کشور من مستند می‌سازد، به پهنای صورتم اشک می‌ریزم که چرا ما قدر کشورمان را نمی‌دانیم.

این بازیگر در پایان از این گفتگو اعلام رضایت و عنوان کرد خوشحال است که به صورت شفاف با مردم صحبت کرده است.

گفتنی است؛ «من و شما» به تهیه کنندگى هادى قندى، اجراى آرش ظلى پور و سردبیرى دنیا خمامى جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ۱۳ از شبکه شما به صورت زنده پخش میشود.

روز گذشته آقای سام درخشانی دومین تجربه پدر بودن خود را به دست اورد صاحب پسری به نام برسام شد.

(عکس) فرزند پسر سام درخشانی و دخترش برکه

بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید

این بازیگر چند سال پیش صاحب دختری به نام برکه شده بود که حالا با به دنیا امدن برسام جنس انها جور شده است.

بعد از متولد شدن فرزند دوم این بازیگر در اینستاگرام پیام های تبریک زیادی برای وی ارسال شد.

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید بیوگرافی برسام و برکه فرزندان سام درخشانی +عکس جدید

(عکس) برسام فرزند پسر سام درخشانی و دخترش برکه

همسر این بازیگر خانم عسل امیرپور، با نام کامل عسل مقیمانی امیر پور متولد ۲۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نقاشی که در زمینه بدنسازی فعالیت دارد و مربی این رشته ورزشی می باشد. او همسر سام درخشانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و مجری می باشد. دو فرزند به نام های برکه و برسام می باشد

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *