ماجرای عکس بوسه نوید محمدزاده و باران کوثری و رابطه آنها

ماجرای عکس بوسه نوید محمدزاده و باران کوثری | حاشیه سازی برای نوید

عکس های بوسه نوید محمدزاده و باران کوثری که البته برای چند سال پیش است بعد از اتفاقات جنجالی جشنواره کن 2022 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بدون شک از سوی منتقدان نوید محمدزاده صورت گرفته است.

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

ماجرای بوسه نوید محمدزاده و باران کوثری

بعد از حضور نوید محمدزاده و همسرش در جشنواره فیلم کن و بوسه های آنها روی فرش قرمز به شدت اقدام آنها مورد انتقاد برخی از رسانه ها و کاربران قرار گرفت و معتقد بودند که آنها باید به جای این کارها به مسائل آبادان میپرداختند و تسلیت میگفتند.

حالا در شبکه های اجتماعی تصویری از نوید محمدزاده و باران کوثری منتشر شده که در حال بوسه زدن بر روی این بازیگر است و جز تخریب هدفی دیگر پشت این موضوع نیست! نوید درباره بوسیدن همسرش میگوید که ترویج عشق و علاقه در بین مردم بسیار حائز اهمیت است و من همسرم را دوست دارم و او را میبوسم .

همیشه به نوید محمدزاده به دلیل رفتارهایش انتقادات زیادی صورت گرفته است.

روزنامه کیهان درباره این جنجالها نوشت رفتار نوید محمدزاده و همسرش در حاشیه جشنواره فیلم کن، با مخالفت شدیدی از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ صورت گرفته است رفتاری که با حجب و حیای انسان اسلامی در تضاد است.

کیهان نوشت هنر ایرانی و اسلامی هنر می‌خواهد که شما ندارید! بازیگران و کارگردانهای ایرانی حاضر در این دروه جشنواره فیلم کن با اصحبت ها و رفتار‌های مشمئزکننده و دور از شخصیت بازیگر ایرانی آبرویی برای خود نگذاشتند کن باز هم شاهد جوایزی به فیلم‌های تحقیر مردم ایران بود اکثر فیلم‌های ایرانی که به این جشنواره راه پیدا میکنند در راستای سیاست‌های ضدایرانی مدیران این جشنواره هستند.

به جــای فیلم‌ها، این حضور پرحاشــیه بازیگران در جشــنواره کن اســت که بحث‌برانگیز شده است. متأسفانه برخی از بازیگر‌ها که ادعای روشنفکری هم دارند، با پوششی غیرمتعارف و خلاف شأن بانوی ایرانی بر فرش قرمز کن حضور یافتند.

حتی پوشش یکی از این بازیگرها، از شــدت مضحک بودن سوژه طنز در فضای مجازی شده است! ضمن این که رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه این جشنواره، با انتقادات بســیاری از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایران مواجه شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. ضمیر ناخوداگاه نوید خان، خصال او را سیمایی کرد!

  2. خودت فهمیدی چی سرهم کردی

  3. هر دفعه از باغ بری می رسد
    تازه تر از تازه تری می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *