عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

عکسهای بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

عکس های جنجالی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت به همراه بیوگرافی لیلا بلوکات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

سریال تلویزیونی از سرنوشت این شبها از شبکه دوم سیما پخش میشود که استقبال زیادی از ان به عمل امده است در این مجموعه جذاب بازیگران شناخته شده ای بازی میکنند که یکی از این بازیگران خانم لیلا بلوکات بوده که نقش مینو را بر عهده دارد. بازی بسیار خوب خانم لیلا بلوکات در این سریال از نکات قابل توجهی بوده که نقش بسیار متفاوتی دارد و او نشان داده که در بازیگری چقدر توانمند است که قادر است از عهده هر نقش براید و به بهترین شکل ممکن خواسته های کارگردان را در مقابل دوربین به اجرا دراورد.

عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

عکس های بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت توسط آقای محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن را آقای اکبر تحویلیان بر عهده دارد.

یکی از محبوبترین سریالهایی که از شبکه سووم سیما بر روی آنتن رفته است.

عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

لیلا بلوکات از سال 1384 وارد عرصه بازیگری شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازي در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه «مهر لیلا» حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خار نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است، می گوید با موسسه ای که به راه انداخته صرفا جهت کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به غیر از این بود صرفا جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و نمی توانست این همه سال با عشق و علاقه آن را اداره کند و سایر افراد هم به موسسه او اعتماد نمی کردند.

عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشتبازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت عکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *