خواهرزاده مجید قناد (عمو قناد) کیست؟ بیوگرافی فرهاد نیکنام

خواهرزاده مجید قناد (عمو قناد) کیست؟ بیوگرافی فرهاد نیکنام

خواهرزاده عمو قناد کیست؟ بیوگرافی فرهاد نیکنام جانباختگان هواپیمای اکراین به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مجید قناد معروف به عمو قناد در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس خواهرزاده اش اعلام کرد که خواهرزاده او نیز در هاپیمای اکراینی حضور داشته و او هم در سقوط این هواپیما جان خود را از دست داده است.

خواهرزاده مجید قناد (عمو قناد) کیست؟ بیوگرافی دکتر فرهاد نیکنام

خواهرزاده عمو قناد کیست؟ +بیوگرافی

نام خواهرزاده او فرهاد نیکنام میباشد که دندانپزشک بوده است و در تعطیلات کریسمس 2020 به تهران امد تا در کنار خانواده و اقوام خود باشد اما دست تقدیر با او یار نبود و در نهایت در پرواز مرگ جانباخت.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و همچنین هنرمندان کشورمان با ارسال پیام های تسلیت برای او آرزوی صبر کردند

آقای مجید قناد با اعلام اینکه عزادار خواهرزاده اش شده است به همه بازماندگان جانباختگان این حادثه هوایی تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی نمود.

هواپیمایی آکراینی در بامداد چهارشنبه به دلیل اتش گرفتن موتور بعد از تیکاف در منطقه خلج آباد شهریار سقوط کرد و 180 سرنشین آن که بیشتر انها ایرانی بودند جان خود را از دست داند

این خبر در حال حاضر به مهمترین اخبار حوادث ایران و جهان تبدیل شده است و هر روز هویت مسافران جانباخته این حادثه مورد بررسی قرار میگیرد.

خواهرزاده مجید قناد (عمو قناد) کیست؟ بیوگرافی فرهاد نیکنام
خواهرزاده مجید قناد (عمو قناد) کیست؟ بیوگرافی فرهاد نیکنام

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پیامی درگذشت خواهرزاده استاد مجید قناد پیشکسوت هنرهای نمایشی را به ایشان تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

متاسفانه مطلع شدیم که استاد مجید قناد در سوگ از دست دادن خواهرزاده گرامیشان در حادثه دلخراش سقوط هواپیما نشسته است.

این ضایعه ناگوار را به ایشان، خانواده و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده، برای روح تمامی درگذشتگان این حادثه تاسف‌ بار از خداوند مهربان مغفرت واسعه الهی و آرامش مسئلت می‌دارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

سید عباس عظیمی

در پی سقوط هواپیمای اوکراینی ۱۶ تن از نخبگان و دانشجویان دانشگاه شریف نیز جان خود را از دست دادند که بیشتر این عزیران دندانپزشک بودند و برای تعطیلات ایام کریسمس به ایران آمده بودند که در بین آنها همسر و دختر حامد اسماعیلیون نویسنده و فرزندان محسن اسدی لاری از مسئولان و مدران ارشد وزارت بهداشت نیز به چشم میخورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام دکتر نیکنام واسه تعطیلات کریسمس نیومده بودن پیش خونوادشون چون هم خانمش و بچه هاش هم پدر و مادرش کانادا زندگی میکنن.برادراشم ایزان زندگی نمیکنن.بعد این اتفاق پدرشون امروز از کانادا میان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *