فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر

فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر

فیلم استایل خفن طناز طباطبایی در فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 با تصاویر و عکس را در اینجا ببینید.

فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر

فیلم سینمایی بی رویا به کارگردانی آرین وزیر دفتری نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم ونیز بود در این فیلم سینمایی هنرمندان شاخص از جمله طناز طباطبایی و شادی کرم رودی و هومن سیدی حضوردارند هومن سیدی علاوه بر بازیگری در نقش تعیین کننده نیز حاضر شده است اما یکی از نکات جالب توجه در این طناز طباطبایی و استایل خاص مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت.

فیلم طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022

ونیز به عنوان جشنواره آسان شهرت دارد جشنواره ای که به عنوان بسته ای ملایم از آرامش در تضاد با آشفتگی های جهان ارائه می شود. در طول سال‌های قرنطینه، ونیز موفق شد با معرفی یک سیستم فروش بلیت که بخشی از آن برای حفظ فاصله اجتماعی طراحی شده بود، به شکل بسیار باشکوهی برگزار شود و خیلی خوب کار کند. اما مشکلاتی هم وجود داشت صبح یکشنبه گذشته، یک سیستم جدید بلیط آنلاین با قرار دادن نمایندگان در هزارتوی گیج‌کننده از صف‌ها و بن‌بست‌ها برای بیش از پنج ساعت، نگرانی‌های عمومی را برانگیخت. هنگامی که مردم به محل ریدند با یک بارندگی  و به دنبال آن طوفان خورشیدی  همه احساس کردند که در دایره خاصی از جهنم دانته قرار گرفته‌ اند که برای سینماگران خسته کننده بود.

همچنین ببینید

فیلم کامل مصاحبه طناز طباطبایی با فریدون جیرانی
بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر و همسرش
فیلم شرط ازدواج طناز طباطبایی مشخص شد

جشنواره شروع خوبی داشت. فیلمی به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباخ آغاز شد که داستان ازدواج او یکی از محبوب ترین آثار ونیز در سال های اخیر بود. این فیلم برگرفته از رمان 1985 دون دلیلو، در یک شهر دانشگاهی خیالی اتفاق می‌افتد.

فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر فیلم / استایل خفن طناز طباطبایی در جشنواره ونیز 2022 فرش قرمز+ تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *