فیلم جدید حمله به سلمان رشدی و علت حمله و ترور مشخص شد

فیلم جدید حمله به سلمان رشدی و علت حمله و ترور مشخص شد

فیلم جدید حمله به سلمان رشدی و علت حمله و ترور مشخص شد

فیلم جدید به سلمان رشدی اولین نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی را مشاهده نمایید.  نویسنده هتاک در حین سخنرانی در نیویورک مورد حمله قرار گرفت .

فیلم جدید حمله به سلمان رشدی

پلیس شهر نیویورک در رابطه با حمله ای که به سلمان رشدی شده است می گوید حمله به سلمان رشدی و شخصی که با او مصاحبه میکرد روی صحنه و با چاقو حمله صورت گرفته است و به گردن وی ضربه هایی وارد شد.

سلمان رشدی را با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل کردند در حال حاضر وضعیت او مشخصی در دست نیست و باید بدانیم ضارب نیز دستگیر شده است.

احمد سلمان رشدی یک نویسنده و مقاله‌نویس بریتانیایی هندی میباشد برای اولین بار با کتاب بچه های نیمه شب به شهرت میرسد و جایزه بوکر را بابت نگارش این اثر دریافت می کند بیشتر آثار سلمان رشدی از شبه قاره هند نشات گرفته است

سلمان رشدی در در سال نو ۱۹۴۷ در هند به دنیا آمد سلمان رشدی در دانشگاه در رشته نویسندگی از دانشگاه کتاب بریج انگلستان می باشد ازدواج او موفق نبوده و داای دو فرزند می باشد

احمد سلمان روز بیست و هشتم خرداد ماه ۱۳۲۶ در بمبئی در یک خانواده مسلمان به دنیا  امد او سه خواهر دارد پدرش انیس احمد وکیل و تاجر می باشد و مادرش خانم نگین بهات خانه دار بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل حکم امام خمینی (ره) برای سلمان رشدی
بیوگرافی سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی
فیلم لحظه ترور مجید عبدالباقی برادر عبدالباقی

بعد از تحصیلات ابتدایی و راهنمایی اش برای ادامه تحصیل به مدرسه راگبی در انگلیس می رود و در آنجا در دانشگاه سلطنتی کمبریج قبول می شود .

او در کنار تحصیلاتش در رشته تاریخ و  زندگی خودش را با نوشتن مقالاتی تبلیغاتی سپری می‌کرد و بعد از مدتی توانست تابعیت انگلیس را بگیرد .

از سال ۱۹۷۵ زمانی که ۲۸ سال داشت شروع به نوشتن کرد کتاب گریم موس که ناموفق بود بعد از ۶ سال رمانی به نام بچه های نیمه شب در سال ۱۴۰۰ و نه ۱۸۱ را منتشر کرد که توانست جایزه بوکر را از آن خودش کند .

سومین کتاب او به نام کتاب شرم سال ۱۹۸۳ منتشر شد که توسط مهدی سحابی در ایران ترجمه و برنده جایزه بهترین رمان خارجی شد.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *