فیلم درگذشت ترانه علیدوستی بر اثر غرق شدن در دریا را ببینید

فیلم درگذشت ترانه علیدوستی بر اثر غرق شدن در دریا را ببینید

فیلم درگذشت ترانه علیدوستی بر اثر غرق شدن در دریا را ببینید همراه جزئیات فوت ترانه علیدوستی را مشاهده نمایید.

فیلم درگذشت ترانه علیدوستی بر اثر غرق شدن در دریا را ببینید

فیلم درگذشت ترانه علیدوستی بر اثر غرق شدن

ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس مطرح و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد او را به عنوان سوپر استار سینمای ایران می‌شناسند که موفق شده فیلم ها و سریال های مهمی را بازی کند.

او از معدود بازیگران زن بوده که توانست در جشنواره های بین المللی جوایز نفیسی را دریافت کند.

ترانه علیدوستی با درخشش در فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم اولین تجربه خود را در سن ۱۵ سالگی در سینما به دست آورد و از آن موقع تا الان به عنوان بازیگر پرطرفدار بسیاری از فیلم ها و سریال ها حضور پیدا می کند که حضورش باعث می‌شود این فیلم‌ها فروش بالایی داشته باشند .

یکی از کارهای مهم خانم ترانه علیدوستی درخشش در فیلم سینمایی درباره الی به کارگردانی فقط اصغر فرهادی بوده که در کنار شهاب حسینی بازی کرد او در این فیلم نقش دختری را بازی میکرد که دوستانش او را برای آشنایی با یک پسر جوان که نقش آن شهاب حسینی بر عهده داشت به شمال می‌آورند اما در شمال اتفاقات دلخراشی برایش رخ می‌دهد و باعث می‌شود که در دریا غرق شود.

علیدوستی علاوه بر پیشینه بازیگری، برای نویسندگی در وبگاه شخصی‌اش نیز شناخته می‌شود. علاوه بر این‌ها، داستان‌های کوتاه و نقدهای گوناگون او در مجله‌ها و روزنامه‌هایی مانند روزنامه شرق منتشر شده‌اند. در سال ۲۰۱۰ در پی انتشار مطلبی از او در وبلاگش در پشتیبانی از اصغر فرهادی که در دفاع از هنرمندان دگراندیش مطلبی منتشر کرده بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *