فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ ها در فیلم جاده خاکی که سانسور شد

فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ ها در فیلم جاده خاکی که این فیلم توقیف شد

فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ ها در فیلم جاده خاکی که سانسور شد

فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ ها در فیلم توقیف شده جاده خاکی که سانسور شد در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ ها در فیلم جاده خاکی

این فیلم توسط پناه پناهی کارگردانی شده است که گویا به دلیل حرکات موزون و رقص پانته ها پناهی ها توقیف گردیده است او با آهنگ “دلکش” خواننده قبل انقلاب حرکات موزون انجام میدهد.

فیلم سینمایی جاده خاکی جدیدترین ساخته خانم پناه پناهی در سال 1400 بوده که توقیف شده است.

این فیلم در قسمت دوهفتهٔ کارگردانان  در فستیوال کن بر روی پرده رفته است.

فیلم جاده خاکی همچنین براینمایش در جشنوارهٔ فیلم نیویورک برگزیده شده است. این فیلم اولن فیلم بلند خانم پناه پناهی میباشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون حسن معجونی، پانته آ پناهی ها، رایان سرلک و بهرام ارک بازی میکنند.

در خلاصه فیلم جاده خاکی باید بگوییم که این فیلم درباره خانواده‌ای است که پسر بزرگ آنها تصمیم گرفته به صورت غیرقانونی از ایران برود. آنها برای بدرقه پسرشان راهی سفری جاده‌ای می‌شوند تا به مرز برسند و پسر را راهی کنند.

این داستانِ آخرین سفر یک خانواده با هدف مهاجرت پسر بزرگ به کشوری دیگر است. شرط پسر بزرگ برای این سفر خانوادگی چیست؟ او از پدر و مادرش خواسته، در طول سفر از بروز غم و اندوه خودداری کنند تا هم خاطر یکدیگر را مکدر نسازند و هم برادر کوچک، از هدف و فرجام این مسافرت خانوادگی بویی نبرد. بنابراین، فیلم «جاده خاکی را می‌توان فیلمی توصیف کرد که شخصیت‌های اصلی آن درگیر نوعی از «چالش گریه نکردن» هستند و اگر می‌خندند برای این است که بغض و اندوه خود را سرکوب کنند و پس بزنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *