فیلم / فحاشی و توهین به کارگردان برادران لیلا روی آنتن زنده صدا و سیما

فیلم / فحاشی و توهین به کارگردان برادران لیلا روی آنتن زنده صدا و سیما

توهین و فحاشی به سعید روستا کارگردان فیلم برادران لیلا روی انتن زنده تلویزیون یکی از اتفاقات عجیبی بود که رخ داد آن هم توسط سید جواد پرئی و سید بشیر حسینی در برنامه تلویزیونی «مضیف» به شدت از کارگردان فیلم برادران لیلا انتقاد کردند.

فحاشی و توهین به کارگردان برادران لیلا روی آنتن زنده صدا و سیما

ما راضی به نابودی کسی نیستیم. دلمون میخواد اونی که داره بد میشه راهنمایی بشه ولی اون آقایی که با برادران لیلا فیلم ساختی… فکر کردی کار اجتماعی میکنی؟ شما فرهنگ ما را نمی شناسید.

با وجود اینکه هزار مشکل داریم اما امیدمان به پول جیبمان یا به در صرافی ها به قیمت ارز نیست. امید ما به خدا و اهل بیت و اعتقاداتی است که داریم. اگر حالت بدی دارید و پیشنهاد یأس و تشنج دارید، دلیل را در خود ببینید! شما به نقطه خلاء رسیده اید.

فحاشی و توهین به کارگردان برادران لیلا روی آنتن زنده

کسی که چیزی ندارد، برای مردم چیزی نمی خواهد. این طرف آب تجارت می کنند و به ملت می گویند تجارت را تعطیل کنند! شما پول می گیرید که بگویید “کسب و کار خود را می بندید”! با کار نکردن مردم، دارید تجارت می کنید و می خواهید از بدبختی مردم درآمد کسب کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *