فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستان محل دفن پله بسیار عجیب است

قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد را مشاهده نمایید این قبرستان به صورت عمودی است  اجساد به صورت ایستاده دفن میشوند.

فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد

قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی

افسران پلیس تابوت پله اسطوره فوتبال برزیل را در مراسم تشییع جنازه وی در سانتوس حمل کردند. پله در قبرستان یادبود جهانی دفن خواهد شد، ساختمانی مرتفع که رکورد جهانی گینس را برای بلندترین قبرستان روی زمین دارد.

پله فوتبالیستی بود که مانند هیچ کس دیگری نبود، و آخرین محل اقامت او نیز استثنایی خواهد بود یک استادیوم بزرگ با چمن مصنوعی در بلندترین قبرستان عمودی جهان که قبر او را متمایز میکند.

فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد

پله 19 سال پیش قبر خود را خریده بود

این بزرگ فوتبال برزیل که مراسم خاکسپاری اش روز سه شنبه برگزار شد، 19 سال پیش مقبره خود را در داخل قبرستان یادبود جهانی، ساختمانی بلند که رکورد جهانی گینس را به عنوان بلندترین قبرستان جهان در اختیار دارد، خریداری کرد.

این قبرستان که در سانتوس، شهر بندری جنوب شرقی، جایی که «پادشاه برزیل» بیشتر دوران کودکی خود را در آن بازی می‌کرد، 40هزار متر مربع مساحت دارد و دارای یک رستوران 24 ساعته، یک کلیسای کوچک، موزه اتومبیل است.

فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو – نام واقعی پله در مورد خانه ابدی برنامه ریزی شده خود دفن شد.

علاقه پله به این قبرستان

او در سال 2003 گفت که این مکان را دوست دارد زیرا “شبیه قبرستان نیست” و به او احساس “صلح و آرامش معنوی می دهد.

همچنین ببینید:

مقبره 200 متر مربعی پله که در طبقه اول قرار دارد، مانند یک استادیوم فوتبال تزئین می شود و بدن مومیایی شده او در تابوتی که در وسط چمن مصنوعی به نمایش گذاشته شده است، احاطه شده با تصاویر طلایی از دوران شکوه او قرار دارد. قبرستان گفت.

این ساختمان سفید چشمگیر توسط تاجر فقید آرژانتینی خوزه سالومون آلتستوت طراحی شد که در سال 1983 به این پروژه دست یافت.

فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد

قبرستان عمودی سانتوس برزیل

این گورستان که به طور رسمی در سال 1991 افتتاح شد، دارای 18000 فضای آرامگاه است و اولین گورستان عمودی در جهان است که فضایی برای مقبره ها فراهم می کند.

وب‌سایت این گورستان می‌گوید مراجعین مجازند «فضایی تزئین‌شده» در مقبره‌های خود ایجاد کنند، که حتی می‌تواند شامل مکان‌های استراحت اختصاصی برای عزاداران باشد.

پدر، خاله، برادر و دختر فقید پله و همچنین آنتونیو ویلسون هونوریو، ملقب به کوتینیو، هم تیمی او در سانتوس اف سی در دهه 1960 در همان مکان دفن شده اند.

فیلم / قبرستان عمودی سانتوس برزیل قبرستانی عجیبی که پله در آن دفن شد

این گورستان در فاصله‌ای چند قدمی از استادیوم ویلا بلمیرو سانتوس قرار دارد، جایی که پله برای اولین بار به عنوان یک پدیده 15 ساله جهان را خیره کرد و در راه به ثمر رساندن رکورد 1281 گل حرفه‌ای و تبدیل شدن به تنها بازیکنی در تاریخ که سه جام جهانی را برده است.

نامگذاری یک ورزشگاه برای پله

اولیسس کوریرا سیلوا، نخست‌وزیر کیپ‌ورد تأیید کرد که ورزشگاه ملی 15 هزار نفری این کشور که قبلاً به همین نام شناخته می‌شد، به پله تغییر نام داده است.

نخست وزیر کیپ ورد گفت: این تصمیم به دلیل روابط تاریخی کشورمان با برزیل است. کیپ ورد و برزیل دارای تاریخ و فرهنگی هستند که دست به دست هم می‌دهند، زیرا آنها دو کشور خواهرخوانده‌ و از نظر زبان و هویت‌های بسیار مشابه به هم مرتبط هستند.

پله تنها بازیکن در فوتبال جهان است که سه بار (1958، 1962، 1970) در جام جهانی قهرمان شد. پله 92 بازی برای برزیل انجام داد و 77 گل به ثمر رساند. در سطح باشگاهی این مهاجم برای سانتوس و نیویورک کاسموس بازی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *