مادر پله 100 سال سن دارد و زنده است واکنش او را به مرگ فرزندش ببینید

مادر پله 100 سال سن دارد و زنده است واکنش او را به مرگ فرزندش ببینید مادر فوتبالیست اسطوره فوتبال جهان هنوز زنده است.

مادر پله 100 سال سن دارد و زنده است واکنش او را به مرگ فرزندش ببینید

مادر پله 100 سال سن دارد

پله اسطوره فوتبال جهان بر اثر بیماری سرطان روده در سن ۸۲ سالگی درگذشت اما نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد مادر این فوتبالیست بوده که در حال حاضر در قید حیات می باشد در ۱۰۰ سال سن دارد.

واکنش مادر پله به مرگ فرزندش

مادر پله مبتلا به آلزایمر بوده و حتی خبر مرگ فرزندش را باور ندارد و معتقد است که او در حال حاضر در تیم ملی برزیل در حال بازی کردن است.

پله را به عنوان اسطوره فوتبال جهان می‌شناسند و جایگاه بسیار مهمی در بین برزیلی ها  دارد و حساب این فوتبالیست ارزشمند را از سایر ستاره های برزیل جدا می کنند .

در دورانی که او صاحب عناوین پر افتخاری شده بود هیچ کدام از بازیکنان جهان تا سال ها بعد نتوانسته بودند چنین عناوین را به دست آورد و به عبارتی اولین رکورد های فوتبال را به نام خود ثبت کرده است.

مادر پله 100 سال سن دارد و زنده است واکنش او را به مرگ فرزندش ببینید

پرچمدار “بازی زیبا” از سال 2021 تحت معالجه سرطان روده بزرگ قرار گرفته بود. مرکز پزشکی که او در ماه گذشته در آن بستری بود، گفت که او به دلیل نارسایی چند عضوی در نتیجه سرطان درگذشت.

پله همه چیز را تغییر داد. او فوتبال را به هنر و سرگرمی تبدیل کرد. فوتبال و برزیل به لطف پادشاه جایگاه خود را ارتقا دادند! او رفته است، اما جادویش ماندگار خواهد بود. پله جاودانه است!»

همچنین ببینید:

مراسم تشییع جنازه ای برای دوشنبه و سه شنبه برنامه ریزی شده بود و تابوت او قبل از خاکسپاری در خیابان های سانتوس، شهر ساحلی که زندگی حرفه ای او در آن آغاز شد، حمل می شد.

پله که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال شناخته می شود، نزدیک به دو دهه را سپری کرد تا طرفداران و حریفان را خیره کننده به عنوان پرکارترین گلزن بازی با باشگاه برزیلی سانتوس و تیم ملی برزیل به خود اختصاص دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *