فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان برای پلی بک

فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان برای پلی بک

فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان برای پلی بک و حواشی و واکنش ها به توهین و تحقیر گرشا رضایی به یکی از مخاطبانش در کنسرت را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان برای پلی بک

فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش

گرشا رضایی خواننده سرشناس کشورمان چند روز پیش کنسرتی در زاهدان برگزار کرد که در این کنسرت به یکی از مخاطبان خود که از او درخواست کرده بود پلی بک اجرا نکند توهین کرد.

گرشا رضایی در کنسرت خود چندین بار با واژه های تحقیر کننده به مخاطب خود توهین کرد که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

در چند سال گذشته برخی خواننده های کشورمان در کنسرت های خود اجرای پلی بک( صدای ضبط شده) برگزار می‌کنند که با واکنش های بسیار منفی از سوی رسانه‌ها و هواداران خود روبرو شده اند.

درباره اینکه گرشا رضایی اقدام به اجرای پلی بک کرده یا خیر اطلاعاتی وجود ندارد اما به هر حال مخاطب او که با تهیه بلیط به کنسرت این خواننده رفته است حتی اگر به اشتباه گرشا رضایی را متهم به اجرای پلی بک کرده باشد نباید در مقابل جمعیت اینگونه با او رفتار کند.

✅ همچنین ببینید گرشا رضایی در کنسرت : خاک تو سرتون خاله زنک ها

خوانندگی یکی از کارهایی است که اگر یکی از آهنگ‌هایتان در سلیقه مردم باشد و به قول معروف آن آهنگ گل کند، شما تبدیل به یکی از پرکنسرت‌ترین خواننده‌های ایران می‌شوید. متاسفانه یا خوشبختانه از این نمونه در موسیقی پاپ ایران به وفور یافت می‌شود. چندی پیش بود که حمید هیراد که طرفداران زیادی هم برای خود دارد، در یکی از کنسرت‌هایش به ناگاه فراموش کرد میکروفن را جلوی دهانش بگیرد و لی همچنان صدای حمید هیراد در سالن کنسرت طنین‌انداز بود و متاسفانه ایشان پلی بک می‌خواند.

واکنش دادستان به حواشی جنجالی گرشا رضایی

ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: طی روز‌های گذشته یک خواننده گمنام در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان می‌کند که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: نهاد‌های نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شود و نباید به نحوی پیش بروند که یک نفر از خارج استان بیاید و پس از کسب درامد‌های آن چنانی از مردم به آن‌ها توهین کرده و برود.

وی تاکید کرد: تاسف می‌خورم از اینکه این خواننده که اسم و رسمی خاصی هم در بین هنرمندان پاپ کشور ندارد اینگونه باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم نجیب و فهیم سیستان و بلوچستان شده که این امر به شدت محکوم است و پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مد نظر در دستگاه قضا مفتوح خواهد شد و به تمامی موسسات این چنینی تذکر داده و اتمام حجت می‌شود تا در اجرای برنامه تمامی مراتب و قوانین را رعایت کنند.

احمدزاده گفت: تمامی نظارت‌ها بر کنسرت و سایر برنامه‌های فرهنگی باید نظام‌مند بوده و مدعوین از لحاظ فضای فرهنگی، دینی و مردمی توجیه شوند و عموماً کسانی که با فرهنگ غنی مردم سیستان و بلوچستان آشنایی نداشته‌اند حق حضور و اجرای برنامه در استان را ندارند که منبعد اگر مشابه این اتفاقات تکرار شود، هم خواننده و هم موسسه مجری مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ارغوان تتلیتی

    چه بی شخصیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *