فیلم کامل گرشا رضایی در کنسرت : خاک تو سرتون خاله زنک ها

فیلم کامل توهین گرشا رضایی در کنسرت به تماشاگر : خاک تو سرتون خاله زنک ها

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ حین برگزاری کنسرت به یکی از طرفداران خود بی‌احترامی کرد. گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (10 تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

رضایی در پاسخ شروع به تحقیر این تماشاچی می کند و می گوید: «بعضی‌ ها می‌ خواهند بگویند ما هم بلدیم. همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سؤال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌ شود.»

فیلم کامل گرشا رضایی در کنسرت و حرف زشت گرشا رضایی با جمله “خاک توی سرتون” توهین گرشا رضایی به منتدقین پلی بک خاک توی سرتون

فیلم کامل گرشا رضایی در کنسرت : خاک تو سرتون خاله زنک ها

 

فیلم کامل گرشا رضایی در کنسرت

چندی پیش کنسرت گرشا رضایی خواننده پاپ در زاهدان جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد چراکه یکی از هواداران گرشا رضایی با صدای بلند از او خواست که به صورت پلی بک و یا صدای ضبط شده اجرا نکند و با پاسخ توهین آمیز گرشا رضایی همراه شد.

اما بعد از گذشت چند وقت گرشا رضایی در کنسرت دیگر منتقدین خود را با الفاظ توهین آمیز خطاب کرد و با جمله خاک بر سرتان بازهم جنجال دیگری را در فضای مجازی به وجود آورد.

این اتفاق باعث شد که ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوقی دادستانی سیستان و بلوچستان واکنش نشان بدهد او گفت در روزهای گذشته یک خواننده گمنام در زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت اهانتی به زبان لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود

نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه های موسیقی در استان به صورت جدی باید با این خواننده برخورد کنند.

✅همچنین ببینید فیلم کامل توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان 

واکنش دادستان سیستان و بلوچستان

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در ادامه صحبت‌های خود گفت تاسف میخورم از اینکه این خواننده ای که اسم و خاصی هم دربین خواننده ها ندارد این گونه باعث جریحه دار شدن احساسات مردم نجیب و فهیمه سیستان و بلوچستان شده است و ما به شدت پرونده ای در خصوص اهانت این خواننده را مفتوح خواهیم کرد و به تمامی موسسات اینچنینی برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: حفظ شئونات اسلامی و عفت کلامی و گویش صحیح و محترمانه بر تمام خوانندگان ضروری است و نباید متانت مردم شریف و میهمان‌نواز این استان خدشه‌دار شود و چنانچه چنین صحنه‌هایی به منصه ظهور برسد قطعاً و فوری آن کنسرت تعطیل خواهد شد و سابقه موسسات مذکور در اعطای مجوزات ملاک عمل خواهد بود.

بحث پلی بک در کنسرت ها

بحث اجرای پلی بک در کنسرت های ایرانی به ویژه در هفته های اخیر بسیار داغ شده است. ویدئوهای منتشر شده از کنسرت های ایرانی به ویژه کنسرت های پاپ از پلی بک زنی برخی خوانندگان و نوازندگان ایرانی حکایت دارد. این ویدئوها انتقاد شدید کارشناسان موسیقی و مخاطبان را به دنبال داشته است.

اجرای پلی بک – که می توان آن را نوعی کلاهبرداری دانست – اتفاق کم سابقه ای در کنسرت های ایرانی نیست و برخی موزیسین های ایرانی به این کار متهم شده اند.

کارشناسان علت این مسأله را ناتوانی خوانندگان و نوازندگان از اجرای زنده ی موسیقی می دانند که به مهارت زیادی نیاز دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مردم اصلا به خودشون نگرفتند
    این مردم خیلی وقته که به توهین ها عادت کردن ودم نزدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *