فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد

فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد

فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حدیث فولادوند بازیگر سرشناس و جذاب سینما و تلویزیون که در سال ۱۳۸۹ با رامبد شکرابی ازدواج کرده بود بعد از گذشت ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد

حدیث فولادوند در سن ۴۴ سالگی تصمیم گرفت از همسرش جدا شود رامبد شکرابی نیز در سن ۴۹ سالگی جدا شد این هنرمند که بسیار کم حاشیه بودند در سکوت خبری از هم جدا شدند .

پرستو صالحی بازیگر مطرحی که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده در اینستاگرامش خبر جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی را بدون بیان علت منتشر کرد.

تا این لحظه هیچ کدام از این دو بازیگر سرشناس صحت این خبر جدایی را تائید یا تکذیب نکرده اند و علت این جدایی را هنوز کسی نمی داند.

جدایی هدیث فولادوند از همسرش این روزها به یکی از خبرهای جنجالی فضای مجازی تبدیل شده است به خصوص ویدیو هایی از جشن طلاق منتشر می‌شود که البته نمی‌توان آن را مربوط به جشن طلاق نسبت داد و شیطنت برخی پیج های اینستاگرامی است.

یکی از ویدیوهایی که از ایشان به عنوان جشن طلاق منتشر شده مربوط به حضور حدیث فولادوند در بین کودکان بی سرپرست میباشد و ویدیوی دیگر نیز مربوط به مراسم دیگر است

فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد

چند روز پیش بود که پرستو صالحی در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و خبر از طلاق حدیث فولادوند از همسرش رامبد شکرابی داد و سعی کرد با جمله ای که در اینستاگرام می نویسد با این بازیگر ابراز همدردی کند.

امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن حدیث فولادوند با جمعی از کودکان همراه بود و در حال بریدن کیک و به نوعی جشن بود که بسیاری از پیج های اینستاگرامی و رسانه‌ها این ویدیو را جشن طلاق حدیث فولادوند عنوان کردند.

فیلم جشن حدیث فولادوند

هرچند که حدیث فولادوند در این ویدیو به صورت علنی مسئله جدایی اش را مطرح نکرده است و به آن اشاره ای ندارد اما بعضی از کاربران منتقد هستند این جشن کنایه بوده و تعبیر دیگری داشته است .

خانم حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ با آقای رامبد شکرابی از دیگر بازیگران سینما ازدواج کرد و بیش از یازده سالگی ازدواج کردم که در نهایت از هم جدا شدن خانم حدیث فولادوند ۴۴ سال سن داشته و از سال ۱۳۷۸ تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت دارد و بازیگری را در کلاسهای گلاب آدینه آموزش دیده و با نمایش گل های دوستی اولین قدم خود را در بازیگری اشته است و با نقش کوتاهی در فیلم سینمایی دست های آلوده وارد سینما شد اما حضور حرفه‌ای‌اش برای بازی در فیلم مارال به کارگردانی مهدی صباغ زاده میباشد او در سریال تلویزیونی گمگشته اولین حضورش را در تلویزیون تجربه کرد.

فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد فیلم کامل جشن طلاق حدیث فولادوند را ببینید غوغا به پا کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. baharehpeymanebrahinianahitademichael

    حدیث فولادوند اومد بین بچه های بی سرپرست تولد خودش را جشن گرفت متولد دی ماه است ضمنا اصلا ابدا به هم نمی آمدند خوب شد رامبد شکرابی دهن گشاد ول کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *