فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید بدون سانسور (18+)

فیلم کامل لحظه و نحوه شهادت شهید روح الله عجمیان بدون سانسور (18+)

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید روح الله عجمیان از بسیجیان کرجی بوده که چند پیش به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید.

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان

شهید عجمیان از بسیجیان کری بوده که در آبان ۱۴۰۱ به شهادت میرسد.

در آزادراه کرج به قزوین روز پنجشنبه در حالی که تعدادی ارازل اوباش مسیر راه را مسدود کرده بودند عجمیان برای مقابله با اشرار به محل آمده بود و فقط تصمیم داشت موانعی که در مسیر قرار گرفته را بردارد برخی از اراذل اوباش با آتش زدن سطل زباله و بستن راه اتوبان را مسدود کرده بودند شهید عجمیان به همراه برخی از دوستانش تلاش کردند تا مسیر را باز کنند اما مورد حمله ارازل اوباش قرار گرفتند.

ماجرای دردناک

آنها سعی کردند از محل دور شوند اما در نهایت به چنگ ارازل اوباش افتادند و به صورت گروهی عجمیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت منجر به شهادت ایشان شد.

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید بدون سانسور (18+)

۵ نفر از اراذل و اوباش که در مسدود کردن اتوبان و قتل روح الله عجمیان نقش داشتند توسط مراجع قضایی دستگیر و به اعدام محکوم شده اند.

همچنین ببینید

روز پنجشنبه در یک فراخوانی برای حضور معترضان در قبرستان بهشت سکینه تعدادی از اشرار سعی کردند که مسیر اتوبان را مسدود کنند تا نیروهای امنیتی نتوانند از آنجا عبور کنند و در نهایت برخی از مردم به صورت خودجوش سعی کردند مسیر را باز کرده تا وسایل نقلیه عمومی بتوانند از آنجا عبور کنند که شهید عجمیان یکی از این افراد بود که مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت.

ماجرای شهادت

ایرنا نوشت شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردم که به جهت انسداد آزادراه در ترافیک مانده بودند در حال کمک جهت رفع انسداد بود و در این حین به صرف اینکه لباس بسیجی داشت مورد حمله تعدادی از اغتشاشگران قرار می‌گیرد.

در پی حمله اغتشاشگران، شهید اقدام به دویدن می کند و عده ای ایشان را تعقیب و در نهایت با پرتاب سنگ و کشیدن و پاره کردن پیراهن وی را متوقف و با انداختن روی زمین به صورت گروهی با چاقو، سنگ و مشت و لگد و کشاندن پیکر وی روی آسفالت اقدام به شهادت ایشان می‌نمایند.

همچنین ببینید:

در پی این حادثه بسیار تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می نماید.

رئیس قوه قضائیه نیز طی تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن تاکید بر تسریع در شناسایی و دستگیری همه عوامل دخیل در جنایت با استفاده از ظرفیت ضابطان دادگستری بر انجام تحقیقات لازم و محاکمه سریع متهمان با رعایت مقررات قانونی و صدور احکام متناسب و بازدارنده تاکید کرد.

در پی اجرای دستور رئیس قوه قضائیه و با توجه به دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز متهمان به ویژه متهمانی که با ضربات متعدد چاقو و نیز مشت و لگد اقدام به شهادت شهید عجمیان نموده بودند، علیرغم استفاده از پوشش های متعدد با هدف عدم شناسایی و نیز متواری شدن پس از جنایت صورت گرفته، به تدریج شناسایی و با بازداشت آنها بلافاصله تحقیقات مقدماتی از سوی بازپرس انجام شد.

اعدام قاتلین

براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و سیدمحمدحسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان گردید به اعدام محکوم شدند.

پس از برگزاری جلسات دادگاه، ختم رسیدگی از سوی دادگاه اعلام و در تاریخ ۱۳ آذر، احکام اولیه این پرونده صادر گردید. براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و سیدمحمدحسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان گردید به اعدام محکوم شدند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

13 نظر

  1. دست مریزاد عجب فیلمی ساختین از همه مراحل قتل هم موجوده و بازیگرها که یک به یک دارن شهادت میدن این وسط محسن شکاری دقیقا کجاست و لطفاًقاتل کیان پیر فلک رو پیدا کنید

    • محسن شکاری چه ربطی به این داره؟؟محسن شکاری ی ماجرا دیگه ی جا دیگه بوده ،اینا هنوز اعدام نشدن

  2. سلام بچه پیام قبلی رو فرستاده انتشار ندین ممنون

  3. سگ پدرای حروم زاده ی وحشی با جوان مملکت چه کردید؟لعنت بر شیری که خوردید

  4. اگه دوستان روح الله عجمیان بودند این اتفاق برایش نمی افتاد چرا حمایتش نکردند

  5. قاتلان این شهید از حیوان هم رذل‌تر و پست‌تر و وحشی‌تر هستند.

  6. خدا رحمت کند. چرا اینقده بی‌رحم شدیم. اونم جونا بیان ناجوانمردی کنن. دور از انسانیت. اینم پدرو مادر داره. فیلم بچشونو ببینه کمتر از مردن نیست.
    کاش باهم برادر ومهربان می‌بودیم.
    خدا آخرو عاقبت جونا رو ختم بخیر کنه.

  7. ایول چقدر زود سربازهای گمنام وارد عمل شدن، اما ی سوال قاتل های مهسا، نیکا، سارینا، مهرشاد، حمیدرضا و… اونارو چیکارشو ن کردین؟
    اونا پیدا نمیشن؟؟؟

    • اینایی که میگی رو خود براندازا کشته سازی کردن آدرس قاتل رو باید از خود شماها پرسید!
      وگرنه نیروی امنیتی‌ای که فقط باتوم و گاز اشک آور داره تیر اندازی نمی تونه بکنه!

  8. از دستگاه قضائی عاجزانه خواهشمندم این حرامزاده ها و اراذل و اوباش بی ناموس رو با انداختن قلاده به گردنهاشون تو شهر بچرخونید بعد اعدامشان کنید

  9. خدالعنتتون کنه شما انسانید چراانقدروحشی هستید شما مگه خدایید که دادگاه برای خودتون تشکیل دادید اگر انسان بودید باهمنوع خوداین ماررانمیکردید

  10. …وَإِنْ يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لَا يَرْقُبُوا فِيكُمْ إِلًّا وَلَا ذِمَّةً ۚ
    آنها اگر بر شما چیره شوند مراعات هیچ علاقه خویشاوندی و عهد و پیمان را نخواهند کرد!
    سوره توبه آیه هشتم

  11. طاهره اکبری

    ببینید چه برادرکشی‌ای راه انداختند این خارجیهای از خدا بی‌خبر. اینها همه ایرانی هستند. اینها در کنار هم ۸ سال دفاع مقدس را ادامه دادند. حالا چی شده که به جون هم افتادند. فکر می‌کنند مشکلات این مملکت با این کارها حل میشه؟ به جای این کارها با هم بنشینند و راه حل پیدا کنند. هم این وری‌ها و هم اون وری‌ها. ایران مال همه است. به جای برادرکشی به فکر اصلاح مشکلات مردم و کشور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *