فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا (18+)

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا آمریکایی امروز (18+) ناک اوت کرد

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا حریف فیلیپینی آمریکایی همراه با کیفیت عالی و لینک مستقیم  برد امیر علی اکبری مقابل براندون ورا اهل فیلیپین و ناک اوت کردن او را در ادامه ببینید.

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با براندون ورا

امیر علی اکبری یکی از فاینرهای حرفه ای ایرانی روز گذشته در مقابل حریف اهل فیلیپین آمریکا قرار گرفت و موفق شد او را در ۶ دقیقه ناک اوت کند.

امیر علی اکبری سعی کرد ابتدا با حوصله مسابقه را پیش ببرد و به یکباره با حمله به پای حریف او را نقش بر زمین کرد و با مشت های کوبنده بر سر او توانست او را مغلوب کند و در ۶ دقیقه حریف قدرتمند آمریکایی فیلیپینی را شکست دهد.

علی اکبری در مبارزه قبلی خود در مقابل حریف روسی شکست خورده بود اما توانسته بود حریف قدرتمند ایتالیایی را شکست بدهد مسابقات ام ام آی در حال حاضر دارای طرفداران زیادی بوده و هر ماه مسابقاتی برگزار می کند که امیر علی اکبری در این مبارزه ها توانسته جایگاه مهمی را به دست آورد.

پیروزی امیر علی اکبری مقابل براندون ورا

امیر علی اکبری مبارز حرفه ای رشته MMA در چهارمین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل براندون ورا فایتر فیلیپینی مقتدرانه و در راند اول به پیروزی رسید.

امیر علی اکبری، فایتر سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA این فایت را در سنگاپور برگزار کرد.

امیر علی اکبری یکی از رزمی کاران مطرح کشورمان بوده که چند سالی است در مسابقات MMA شرکت می کند و موفق شده افتخارات زیادی را به دست آورد باید به مصاف حریف فیلیپینی برود.

امیر علی اکبری مبارز ایرانی سنگین وزن MMA در چهارمین مسابقه خود در سازمان وان چمپیونشیپ مقابل حریف سرسخت فیلیپینی یعنی براندون ورا فایت خواهد کرد.

علی اکبری چند ماه پیش موفق شد حریف ایتالیایی اش را در کوتاهترین زمان ناک اوت کند و با شکست حریف ایتالیایی خط و نشانی برای حریف آینده خود بکشد.

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی براندون ورا (18+)

همچنین ببینید:

حالا مبارزه امیر علی اکبری با حریف فیلیپینی بدون شک می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات باشد حریفی که دارای افتخارات زیادی است او در ۵ مسابقه قبلی خود توانسته حریفان خود را شکست بدهد این مبارز فیلیپینی بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در مسابقات رزمی ترکیبی را داشته و حالا به مصاف امیر علی اکبری رفته است.

حواشی

علی اکبری در صورت شکست حریف فیلیپینی اش می تواند جایگاه بسیار مهمی را در رده بندی به دست آورد.

در آن سوی میدان براندون ورا فایتر سنگین وزن اهل فیلیپین قرار دارد؛ ورزشکار حرفه ای هنرهای رزمی ترکیبی که البته رکوردهای خوبی در مبارزات خود بر جای گذاشته است.

بیوگرافی امیر علی‌اکبری و همسرش

همچنین در نظر داشته باشید، فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری و براندون ورا دقایقی پس از پایان فایت در لینک زیر بارگذاری خواهد شد.

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری مبارز ایرانی MMA با براندون ورا حریف فیلیپینی در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی سازمان وان چمپیونشیپ که امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

شاید برایتان جالب باشد که امیر علی اکبری عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بوده که به دلیل دوپینگ از مسابقات کشتی محروم شد و به همین دلیل وارد مسابقات رشته رزمی ترکیبی شد امیر علی اکبری دو مدال طلای جهان را در کارنامه داشت حالا با حضورش در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی جایگاه بسیار مهمی را در دنیا به دست آورده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *