فیلم کامل واکنش سعید پورصمیمی به ادعای کتایون ریاحی تعرض جنسی

فیلم کامل واکنش سعید پورصمیمی به ادعای کتایون ریاحی تعرض جنسی

فیلم کامل واکنش سعید پورصمیمی به ادعای کتایون ریاحی تعرض و آزار جنسی و جزئیات کامل را در این صفحه ببنید

فیلم کامل واکنش سعید پورصمیمی به ادعای کتایون ریاحی تعرض جنسی

فیلم کامل واکنش سعید پورصمیمی

پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتردر  مصاحبه‌ای گفت که با سعید پورصمیمی تماس گرفتیم و ماجرا را برای او بازگو کردیم اما این بازیگر تلفن همراه هوشمند نداشته و از ماجرای خبرهای اخیر اطلاع ندارد و ما برایش توضیح دادیم که کتایون ریاحی چنین ادعایی را مطرح کرده است آقای پورصمیمی نیز گفته که بعد از بازگشت به ایران از خانم کتایون ریاحی و همه کسانی این ادعا را منتشر کرده اند شکایت خواهم کرد و باید کاملاً شفاف سازی کنند .

خانم سیف همچنین گفت25 سال پیش که خانم ریاحی معتقد است مورد تعرض قرار گرفته است سعید پورصمیمی به عنوان داور خانه سینما از طرف وزارت ارشاد منصوب شده بوده که بنا به دلیل اینکه خانم ریاحی شایستگی لازم را برای حضور در خانه سینما نداشته از آنجا اخراج شده است و حالا سعید پورصمیمی در صحبت‌هایش می‌گوید که اگر اخراج او از خانه سینما به عنوان تعرض تلقی می شود بله من تعرض کرده‌ام و خانم کتایون ریاحی خیلی خوب می داند از چه کلمه ای استفاده کند چرا هر کلمه فلسفه حقوقی دارد و خانم ریاحی از کلمه تجاوز و آزار جنسی استفاده نکرده است و گفته تعرض کرده است و برای همین برای آقای پورصمیمی سوء تعبیر های زیادی را ایجاد کرده است که باید پاسخگو باشد.

✅ همچنین ببینید صحبت های کتایون ریاحی درباره تعرض سعید پورصمیمی

پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر است که دوستی و همکاری ۱۶ ساله با سعید پورصمیمی دارد و در سال‌های گذشته نمایش موفق «آواز قو» را با همکاری هم به روی صحنه بردند. به گفته این کارگردان، پورصمیمی شخصیت آرامی دارد و در ابتدا با شنیدن اتهام زنی کتایون ریاحی، از دیگران خواسته که ماجرا را کش ندهند و معتقد بوده است که ریاحی برای دیده شدن دست به این اقدام زد، اما اکنون تصمیم به گرفتن شکایت از خانم بازیگر دارند.

سعید پورصمیمی در 9 اسفند سال 1322 در تهران به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی است و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده است، اما شهرتش به خاطر بازی در سینما و تلویزیون است. ایشان سال‌هاست ازدواج کرده و متاهل است اما علاقه‌ای به گفتگو در رابطه با زندی شخصی‌اش ندارد.

در سال 1340 و در قبل از انقلاب بود که پورصمیمی فعالیتش را در دوران دانشجویی از طریق تئاتر شروع کرد. او در 18 سالگی وارد گروه تئاتر شد و آشنایی با زنده یادان پرویز پور حسینی و پرویز فنی زاده، شروع همکاری‌های جدیدی را برای او رقم زد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *