فیلم کامل کنسرت همایون شجریان در دبی و پاسخ همایون شجریان به ابی!

فیلم کنسرت همایون شجریان در دبی و پاسخ همایون شجریان به ابی!

فیلم کامل کنسرت همایون شجریان در دبی و پاسخ همایون شجریان به ابی با خواندن آهنگ خلیج فارس را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کنسرت همایون شجریان در دبی و پاسخ همایون شجریان به ابی!

فیلم کامل کنسرت همایون شجریان

کنسرت همایون شجریان روز گذشته در کشور امارات و شهر دبی برگزار شد و قطعاتی از جمله خلیج فارس و دیار عاشقی هایم  شعر بهمن محمدزاده و زنده یاد اسحاق انور را اجرا کرد که با استقبال مردم روبه رو شد.

یک گروه موسیقی به رهبری و صدای همایون شجریان در دبی  اجرای داشت و قطعاتی از بهمن محمدزاده و زنده یاد اسحاق انور را برای مخاطبان اجرا کرد. که مورد استقبال گسترده ای همراه شد و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از غیرت و تعصب این خواننده نسبت به وطنش نوشتند.

این درحالی بود که چندی پیش ابراهیم حامدی خواننده لس آنجلسی در دبی کنسرتی را برگزار کرد ولی آهنگ خلیج فارس را اجرا نکرد و گفت به احترام اعراب این کار را نکرده است! این درحالیست که خلیج فارس از ابتدا نامش فارس بوده و اعراب نام تقلبی بر روی او جعل کردند.

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است. وی از خوانندگان موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه می باشد. همایون شجریان از ده سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فرا گرفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *