تصاویر و ماجرای قتل ناموسی معصومه دختر اهوازی توسط پدرش در کوی علوی اهواز

تصاویر و ماجرای قتل ناموسی معصومه دختر اهوازی توسط پدرش در کوی علوی اهواز

تصاویر و ماجرای قتل معصومه دختر 17 سال اهوازی توسط پدرش در کوی علوی اهواز را به همراه جزئیات کامل در ادامه بخوانید.

تصاویر و ماجرای قتل ناموسی معصومه دختر اهوازی توسط پدرش در کوی علوی اهواز

ماجرای قتل معصومه دختر 17 سال اهوازی توسط پدرش

روز گذشته یک مرد 45 ساله اهوازی خود را به کلانتری اهواز معرفی کرد و اعتراف کرد دختر ۱۷ ساله خود را به قتل رسانده و او را در یک پتو پیچانده و در مقابل خانه شیخ طایفه گذاشته است.

بلافاصله پلیس برای صحت و سقم ادعای این مرد وارد عمل شده و مشخص شد ادعای او صحت دارد.

جزئیات قتل

ماجرا از این قرار است که نام این دختر ۱۷ ساله معصومه بوده که به اجبار خانواده ازدواج میکند او در سن ۱۶ سالگی ازدواج کرده ولی با همسرش به مشکل برمی خورد.

همسرش او را مدام مورد ضرب و شتم قرار داده و این دختر برای قهر به خانه پدرش می آید اما در طایفه شایعه می‌شود که او به همسرش خیانت کرده است و پدر ۴۵ ساله را تحت فشار قرار می دهند تا برای حفظ آبرویش دخترش را بکشد.

در نهایت این پدر اقدام به قتل دختر خود کرده و سپس جسد او را درون یک پتو پیچانده و در مقابل خانه شیخ طایفه قرار می دهد.

همچنین ببینید:

این اتفاق در کوی علوی اهواز رخ داده است در تصویر منتشر شده عده‌ای از مردان طایفه به دور جسد این دختر جمع شده و با هم زمزمه می‌کنند و از غیرت پدر حرف می زنند.

هنوز یک سال از خبر قتل مونا حیدری در اهواز نگذشته بود که حالا خبر قتل دیگری در اهواز به گوش میرسد سال گذشته منا حیدری توسط همسرش سر بریده شد و همسرش سر بریده مونا را در خیابان چرخانده و به غیرت خود افتخار می‌کرد حالا هنوز خبر دیگری در اهواز منتشر شده که بسیار قابل تامل است.

تصاویر و ماجرای قتل ناموسی معصومه دختر اهوازی توسط پدرش در کوی علوی اهواز

اما آیا دلیل عمده تعصبات، قومی قبیله‌ای است؟

قاضی مستشار شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران در رابطه با انگیزه قتل‌های ناموسی، گفت: «دلیل عمده و انگیزه اصلی ارتکاب قتل‌های ناموسی تحت تاثیر موضوعات مرتبط با مسائل قومیتی و تعصبات قومی و قبیله‌ای است. به‌طور کلی این مساله به شرایط فرهنگی و قومی حاکم بر منطقه و جغرافیای محل وقوع جرم بستگی داشته و با آن ارتباط مستقیم دارد. بنابراین بسته به شرایط فرهنگی و قومی حاکم بر محل وقوع جرم قتل، انگیزه ارتکاب این جرم نیز متفاوت خواهد بود.  قاضی عباس بائی نیز ادامه داد: «به‌طور مثال در مناطقی خاص بر مسائلی ساده نظیر صحبت کردن با نامحرم ولو از طریق تلفن آن هم به قصد آشنایی پیش از ازدواج عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های بسیار شدیدی از سوی اطرافیان دختر مشاهده شده که توجیهاتی برای آن ابراز شده از جمله اینکه جهت دفاع از آبرو و حفظ ناموس چنین واکنشی را از خود بروز داده‌اند.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *