علت پخش نشدن قسمت ۲۱ سریال شبکه مخفی زنان به دلیل حضور حمید فرخ نژاد

علت توقیف و پخش نشدن قسمت ۲۱ سریال شبکه مخفی زنان مشخص شد

علت توقیف و پخش نشدن و عدم پخش قسمت 21 سریال شبکه مخفی زنان به دلیل حضور حمید فرخ نژاد که با توفق پخش این سریال همراه شده است.

علت پخش نشدن قسمت ۲۱ سریال شبکه مخفی زنان به دلیل حضور حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد بازیگری که این روزها در آمریکا اقدام به انتشار پست های ضدانقلابی میکند باعث شده برای سریالها و فیمل هایی که در آن حضور داشته است مشکلاتی به وجود اورد.

علت پخش نشدن قسمت 21 سریال شبکه مخفی زنان

بعد از اجازه پخش ندادن به سریال سقوط که در آن نقش مامور امنیتی و نقش اول را بازی میکرد حالا خبر رسیده سریال شبکه مخفی زنان نیز به دلیل حضور حمید فرخ نژاد اجازه ادامه پخش داده نشده است و قسمت 21 این سریال متوقف شده است.

سه روز از زمان موعد پخش قسمت جدید شبکه مخفی زنان گذاشته است اما هنوز قسمت 21 منتشر نشده است و گفته میشود به دلیل حضور پر رنگ حمید فرخ نژاد در این قسمت های جدید این سریال اجازه پخش به این مجموعه داده نشده است.

سامانه پخش‌کننده این سریال توضیحی درباره دلیل عدم پخش قسمت جدید نداده است. حمید فرخ‌نژاد از بازیگران این سریال است و حضورش در قسمت‌های اخیر بیشتر شده بود.

پخش «شبکه مخفی زنان» فعلا متوقف شده است

افشین هاشمی، کارگردان سریال «شبکه مخفی زنان» در پاسخ به پرسش‌ها پیرامون عدم پخش این سریال در دو هفته‌ی اخیر اعلام کرد که پخش «شبکه مخفی زنان» فعلا متوقف شده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای هاشمی در پاسخ به مخاطبان سریال که در صفحه‌ی اینستاگرام او درباره‌ی پخش با تاخیر و همچنین عدم پخش «شبکه مخفی زنان» در هفته‌های اخیر پرسش‌هایی را مطرح می‌کردند نوشت: درباره‌ی پخش سریال بی خبر و منتظر عبور از موانع هستیم. دلیل اینکه چرا پخش نشد را باید از ساترا [سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر] بپرسید.

همچنین ببینید: داستان سریال سقوط درباره چیست

این بازیگر و کارگردان تئاتر و سینمای ایران درباره‌ی این شایعه که «حضور حمید فرخ‌نژاد در سریال باعث توقیف آن شده است»، نوشت: پخش نشدن سریال ارتباطی به آقای فرخ‌نژاد ندارد کمااینکه دو هفته پیش سریال با حضور ایشان پخش شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حامد شفیع خانی

    چرا سقوط پخش شد؟ احتمالا نماوا مثل فیلیمو برش ونفوذ نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *