لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است؟ رابطه و نسبت آنها افشا شد

در فضای مجازی شایعه شده که لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است خبری که صحت نداشته و آنها هیچ نسبتی با یکدیگر ندارند.

لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است؟ رابطه و نسبت آنها افشا شد

لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است؟

خانم لعیا زنگنه از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که سال ها به عنوان بازیگر در سریال و فیلم های سینمایی دیده می شد البته در چند سال اخیر خانم زنگنه فعالیت زیادی در تلویزیون داشته است و سریالهای عشق کوفی  ، آقازاده ، کامیون و برادرجان را بازی کرده است. لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است، دوره دیده کلاس نقاشی هم هست متاهل بوده و بشدت عاشق فوتبال و تیم آرژانتین است.

لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است؟ رابطه و نسب آنها افشا شد

بازی زیبای لعیا زنگنه در مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» ساخته حمید لبخنده، سال ۱۳۷۳ هنوز در یادها مانده است. همچنین بازی کوتاه او در فیلم «مزاحم» کاری از سیروس الوند شاید بهترین نقش‌آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

همچنین ببینید:

⚡️افشاگری لعیا زنگنه: پارسا پیروزفر خیلی خوشگل بود

⚡️بیوگرافی لعیا زنگنه و همسرش کیست و دخترش و فرزندانش

⚡️فیلم کامل دیدار لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال

⚡️بیوگرافی ثریا قاسمی بازیگر و همسرش رحیم برفراز و فرزندان

در سال ۷۵ در دوران اوج شهرت خود با فیلم راز مینا به کارگردانی عباس رافعی وارد سینما شد، اما بازی کوتاه او در فیلم مزاحم سیروس الوند در سال ۱۳۸۰ بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز بود.

دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش «یادگار سال‌های شن» (علی رفیعی، ۱۳۷۱)، نخستین کار حرفه‌ای اش در تئاتر بود. بازی زیبای او در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (حمید لبخنده،۱۳۷۳) هنوز در یادها مانده‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *