ماجرای کامل شلیک مامور نیروی انتظامی همدان به پای اراذل و اوباش و فیلم جدید و علت تیراندازی پلیس به پای اراذل و و اوباش همدان

ماجرای کامل شلیک مامور نیروی انتظامی همدان به پای اراذل و اوباش

انتشار 17 بهمن 1400 / ماجرای کامل شلیک مامور نیروی انتظامی و پلیس همدان به پای اراذل و اوباش در همدان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل شلیک مامور نیروی انتظامی همدان به پای اراذل و اوباش

ماجرای شلیک مامور نیروی انتظامی همدان به پای اراذل و اوباش

شب گذشته یکی از اراذل و اوباش همدان با یکی از ماموران پلیس درگیر شد که این درگیری منجر به تیراندازی پلیس گردید مامور نیروی انتظامی همدان در حالی با این شرور در حال گفتگو بود که مجرم با شمشیر پلیس را ترغیب به تیراندازی میکرد و در نهایت مامور پلیس ناچار شد برای دفاع از خود به پای مجرم شلیک کند و او را زمین گیر کند.

بیشتر ببینید: فیلم کامل لحظه شلیک به اراذل و اوباش

این شرور با شمشیر به سوی پلیس حرکت میکرد و پلیس به سمت عقب میرفت که مورد حمله قرار نگیرد و در نهایت به مجرم شلیک کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که چند شب پیش در شیراز یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام علی اکبر رنجبر مورد حمله اراذل قرار گرفت و با ضربه چاقو به شهادت رسید.

بعد از شهادت شهید رنجبر گویا ماموران نیروی انتظامی تصمیم گرفته اند دیگر به اراذل واوباش مسلح رحم نکنند و در صورت تهدید مورد شلیک گلوله قرار بگیرند.

مردم نیز بعد از شهادت شهید رنجبر از پلیس خواسته اند به شدت با اراذل و اوباشی که امنیت جامعه را به خطر می اندازند برخورد شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *