ماجرای کامل شکایت آشیقلار از بابک نهرین و جوکر (فیلم کامل)

ماجرای کامل شکایت آشیقلار از بابک نهرین و جوکر (فیلم کامل)

ماجرای شکایت آشیقلار از بابک نهرین و جوکر (فیلم کامل) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل شکایت آشیقلار از بابک نهرین و جوکر (فیلم کامل)

ماجرای شکایت آشیقلار از بابک نهرین و جوکر

محمد عبادی رئیس انجمن فرهنگی هنری عاشیقلار یکی از گروه های محبوب و معروف آذری اعلام کرده که در پی اهانت و تحقیر  برنامه جوکر با حرکات ناشایست بابک نهرین به فرهنگ و لباس و زبان و تاریخ و موسیقی اصیل آذربایجانی این گروه از طریق مراجع قضایی شکایت خود را از بابک نهرین در برنامه جوکر ارائه داده است و نتیجه را متعاقبا به اطلاع امور مردم خواهند رساند .

بابک نهرین در برنامه جوکر در بخش جوکر تایم اقدام به رقص آذری با لباس آذربایجانی کرده که گویا مورد اعتراض برخی آذری ها قرار گرفته است و آن را توهین و تحقیر زبان و فرهنگ و لباس و موسیقی آذری دانسته اند. البته این اولین بار نیست که آذری‌ها به یک برنامه برای استفاده از لباس و یا موسیقی آذری اعتراض میکنند قبلاً نیز آذری ها به برنامه های مختلفی که از لباس و لهجه آذری استفاده کرده بودند آن را توهین و تحقیر تلقی کرده بودند.

برنامه جوکر که توسط احسان علیخانی کارگردانی می شود این روزها مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است.

گفتنیست بابک نهرین (زادۀ ۱ فروردین ۱۳۵۹) کارگردان، بازیگر طنزپرداز و خوانندۀ ایرانی است او در سال ۱۳۸۲ با نمایش آرشین مال‌آلان و در سال ۱۳۸۳ با نمایش الیاس قفقازی موفق به دریافت جایزۀ اول بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی نمایش‌های طنز شد. طنزهای متعددی از وی به نمایش درآمده که در اغلب آن‌ها نهرین با علیرضا رنجی‌پور همکاری داشته‌است. از این میان می‌توان به ارباب حلقه‌ها، اوچ پخمه بیر ژیان، اخراجی‌ها، تای‌باشی و آرشین مال آلان اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *