فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +تصاویر

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور با حضور هنرمندان امروز 07 اردیبهشت 1401 و عکس های مراسم تشییع و خاکسپاری و تدفین شهلا ناظریان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان

شهلا ناظریان یکی از سرشناس ترین دوبلور های کشورمان روز گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت و مراسم تشییع ایشان امروز ساعت ۹ صبح بهشت زهرا برگزار شد و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهلا ناظریان – هنرمند پیشکسوت دوبله، امروز چهارشنبه – هفتم اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور

خانم شهلا ناظریان سال‌هاست در عرصه بازیگری و دوبلوری کشورمان فعالیت داشته و از چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون ایران می باشد .

در مراسم تشییع و خاکسپاری این دوبلور فقید، چهره‌هایی همچون: افشین ذی نوری، علیرضا جاویدنیا، منوچهر زنده دل، کیکاووس یاکیده، جواد پزشکیان، شهراد بانکی، شهروز ملک آرایی، رابعه مدنی، علیرضا باشکندی، شوکت حجت، ناهید امیریان و بسیاری دیگر از اهالی دوبله و رادیو حضور داشتند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور

زنده یادان شهلا ناظریان و حسین عرفانی هر دو از نسل طلایی عرصه دوبله بودند و در زمان حیات‌شان، سال‌ها در کنار یکدیگر آثار ماندگاری را در عرصه دوبله به ثبت رساندند و اکنون کمتر از چهار سال بعد از فوت حسین عرفانی، شهلا ناظریان نزدیک به محل دفن پیکر همسرش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س)، آرام می‌گیرد.

ایشان متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ بوده و در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

او همسر حسین عرفانی یکی از دوبلورهای مطرح کشورمان بوده که در سال ۱۳۹۷ فوت کرد خانم ناظران علاوه بر کار در دوبلوری در برنامه‌های رادیویی صبح جمعه با شما نیز به عنوان گوینده فعالیت داشته است.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور

او در سال ۱۳۶۸ با تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و در سریال‌های متعددی نیز بازی کرده است سریالهایی همچون این خانه دور است و داستان یک شهر از جمله کارهای او در تلویزیون بوده است.

لازم به ذکر است که خانم ناظریان در فیلم های سینمایی پر پرواز در کنار شادمهر عقیلی بازی کرده فیلم های خوش خیال و شب بخیر غریبه از دیگر کارهای او به شمار می آید.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور +عکس و تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *