فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر بهرام رادان را ببینید

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر بهرام رادان را ببینید

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر بهرام رادان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر بهرام رادان را ببینید

فیلم کامل مراسم خاکسپاری پدر بهرام رادان

چند روز پیش پدر بهرام رادان دارفانی را وداع گفت روز گذشته مراسم تشییع ایشان در بهشت زهرا برگزار شد برخی از هنرمندان و هواداران بهرام رادان در مراسم تشییع وی شرکت کردند.

پدر بهرام رادان که سرهنگ بازنشسته بود سال‌ها در تهران زندگی می کرد با این که فرزندانش در خارج از کشور بودند اما او در تهران زندگی بازنشستگی خود ادامه می داد و در نهایت در ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

بهرام رادان که در کانادا زندگی می‌کند برای تشییع پدرش به تهران آمد و در مراسم خاکسپاری پدر شرکت کرد .

ماتم و اندوه بهرام رادان هنگام دفن کردن پدرش مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفته و تصاویر او در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

بسیاری از هواداران بهرام رادان با رفتن پیج اینستاگرام ایشان پیام های تسلیت خود را برای او ارسال کردند و با این هنرمند ابراز همدردی نمودند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پدر بهرام رادان را ببینید

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

بهرام رادان موفق به کسب دو سیمرغ بلورین برای بازی در نقش اول مرد در فیلم های شمعی در باد و سنتور نیز شده است همچنین لازم به ذکر است که او یک آلبوم موسیقی را به عنوان روی دیگر تاکنون منتشر کرده جایزه جشنواره فیلم بین‌المللی هندوستان را برای بازی در فیلم آدمکش به کارگردانی رضا کریمی دریافت کرد

او در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *