فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر

فیلم کامل مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر

فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر

فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر که توجه کاربان شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو

روز گذشته مراسم ختم و هفت ارشیا خلیلیان پسر ۲۶ ساله نسرین مقانلو در خانه این بازیگر برگزار شد که بسیاری از چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون در در این مراسم حضور پیدا کردند.

خانم نسرین مقانلو که این روزها در ماتم فرزند جوانش بوده وضعیت جسمی و روحی بسیار خرابی دارد.

در ویدیو ها و تصاویری که از او منتشر شده این موضوع به خوبی دیده می شود.

پسر نسرین مقانلو در سن ۲۶ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت پیشتر چندین بار عمل جراحی مغز انجام داده بود و در نهایت در مهر ۱۴۰۱ زمانی که از آمریکا به تهران آمده بود بعد از خوردن شام دچار تشنج شده و سکته مغزی کرد و درگذشت.

مراسم خاکسپاری او توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد گریه و زاری نسرین مقانلو دل هر بیننده ای را به درد می آورد نسرین مقانلو از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در فیلمها و سریالهای زیادی بازی کرده است مهمترین نقش هایی که بر عهده او بوده نقش زن بابای رامین در سریال مسافری از هند و نقش ناریه در سریال مختارنامه بوده است.

فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر فیلم / مراسم هفت و ختم پسر نسرین مقانلو و حال خراب این بازیگر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *