معما : در این تصویر چند عدد میبینید؟ باهوش ها باید 10 عدد پیدا کنند

معما : در این تصویر چند عدد میبینید؟ باهوش ها باید هفت عدد پیدا کنند بازی فکری که بدون شک میتواند هوش شما را بسنجد کافیست دقت کنید.

در این تصویر چند عدد میبینید؟ باهوش ها

معما : در این تصویر چند عدد میبینید؟ باهوش ها باید هفت عدد پیدا کنند

پاسخ را در پایین ببینید

شواهد فزاینده ای از ارتباط بین مشارکت منظم در فعالیت های ذهنی، شناختی یا فکری و کاهش خطر زوال شناختی وجود دارد.

یکی از فعالیت‌هایی که ممکن است به حفظ سلامت مغز کمک کند، انجام بازی‌های مغزی یا حافظه‌ای است یا حتی به طور کلی بازی کردن.  به نظر می‌رسد اکثر متخصصان موافق هستند که خود بازی‌ها واقعاً می‌توانند برای تغییر بیولوژی بیماری یا جلوگیری از اثرات مخرب آلزایمر بر مغز کار زیادی انجام دهند.

با این حال، مزایای شناختی بالقوه برای کسانی که بازی می کنند وجود دارد، اما بازی واقعی که انتخاب می کنید ممکن است در تصویر بزرگتر اهمیت کمی داشته باشد.

همچنین ببینید:

بیماری آلزایمر هیچ درمانی ندارد و محققان به کار برای درمان هایی ادامه می دهند که می توانند به طور موثر پیشرفت بیماری را متوقف کنند. دانشمندان و شرکت‌های دارویی در حال بررسی و توسعه روش‌های درمانی جدید برای کاهش سرعت بیماری، درمان علائم و در نهایت یافتن درمان هستند.

در عین حال، محققان در حال بررسی فاکتورهای سبک زندگی هستند تا ببینند آیا عادات یا فعالیت های خاص می تواند به حفظ سلامت مغز و کند کردن پیشرفت انواع مختلف زوال عقل از جمله بیماری آلزایمر کمک کند.

پاسخ 10 عدد

معما : در این تصویر چند عدد میبینید؟ باهوش ها باید 10 عدد پیدا کنند

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *