استوری مهدی مهدوی کیا کارلوس کی‎روش را شست و کنار گذاشت +عکس

مهدی مهدوی کیا کارلوس کی‎روش را شست و کنار گذاشت +عکس

مهدی مهدوی کیا کارلوس کی‎روش را شست و کنار گذاشت حمله مهدی مهدوی کیا به کارلوس کیروش جنجال شد.

استوری مهدی مهدوی کیا کارلوس کی‎روش را شست و کنار گذاشت +عکس

حمله مهدی مهدوی کیا  به کارلوس کی‎روش

مهدی مهدوی کیا در استوری اینستاگرام خود در واکنش به باخت ۶ بر دو تیم ملی ایران در مقابل انگلستان متنی را علیه کارلوس کی روش منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت .

او نوشت تنها کسی که باید مسئولین کشور از او درس بگیرند کارلوس کی‌روش است افتضاح و آبروریزی دیگری از سوی او را شاهد بودیم که همچنان معتقد است که مردم باعث باخت تیم ملی ایران شده اند شما نگاهی به آمار بازی بیندازید فقط ۲۰ درصد مالکیت توپ دسته فوتبالیست های ایرانی بوده است ما حتی نتوانستیم یک کرنر بزنیم و تعداد پاس های بازیکنان تیم ملی در کل مسابقه ۵۰ تا بوده (در حالی که فقط مهاجم تیم انگلستان ۱۰۵ پاس داده است) باید آبروریزی کارلوس کی روش را بپذیرید روش بازی اتوبوسی دیگر تاثیری در فوتبال ندارد حداقل یک برنامه برای واژگون شدن اتوبوس داشته باشید حالا شانس آوردی که در ضعیف ترین گروه جام جهانی هستید هر کس جای کارلوس کی روش در تیم ملی بود از سقف آویزان می کردید منتها کارلوس کی روش از خودی های شماست.

مهدی مهدوی کیا در پایان استوری خود نوشت یادت باشه چوب خدا هم صدا ندارد.

استوری مهدی مهدوی کیا کارلوس کی‎روش را شست و کنار گذاشت +عکس

لازم به ذکر است که مهدی مهدوی کیا نماینده رسمی ایران در فیفا از و درخواست فیفا برای حضور در قطر را نپذیرفت باید ببینیم که تیم ملی ایران در مسابقه بعدی خود در مقابل ولز چه نتیجه ای را به دست خواهد آورد.

همچنین ببینید:

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت
فیلم کامل عدم خواندن سرود ملی بازیکنان فوتبال تیم ملی
استوری توهین یحیی گل محمدی برای تیم ملی فوتبال

در حال حاضر تیم ملی ایران با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی 4 در قعر جدول قرار گرفته و آمریکا با یک امتیاز در رتبه های دوم و سوم و انگلستان با امتیاز در رتبه اول قرار دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *