مهران رجبی استاد دانشگاه شد +فیلم باور نکردنی را ببینید

مهران رجبی استاد دانشگاه شد +فیلم باور نکردنی را ببینید

مهران رجبی استاد دانشگاه شد فیلم باور نکردنی را ببینید سخنرانی مهران رجبی در دانشگاه به عنوان استاد واکنش هایی را به وجود اورده است.

مهران رجبی استاد دانشگاه شد

مهران رجبی بازیگر و مجری تلویزیون این روزها در دانشگاه ها نیز به عنوان سخنران حضور پیدا میکند که ددر نوع خو جالب است.

این چهره مدتیست به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت میکند که حواشی را به وجود آورده است و با واکنش های مختلفی رو به رو شده است حالا حضور او در دانشگاه به عنوان سخران میتواند در نوع خود جالب باشد.

مهران رجبی استاد دانشگاه شد +فیلم باور نکردنی را ببینید

مهران رجبی از بازیگرانی بوده که با اعتراضات کشورمان از نیروی انتظامی تشکر کرد و این باعث حمله رسانه های معاند به او شد.

همچنین ببینید:

زندگینامه

مهران رجبی بازیگر همیشه خندان سینما و تلویزیون متولد ۱۹ آذر ۱۳۴۰ در روستای واریان کرج، فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه تهران و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است. او مدرس گرافیک آموزش و پرورش کرج است. وی در سال 1369 ازدواج کرد و دارای سه فرزند به نام های زهرا، سارا و علیرضا است. با زندگی مهران رجبی آشنا شوید.

مهران رجبی استاد دانشگاه شد +فیلم باور نکردنی را ببینید

سوابق

مهران رجبی برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سریال «بچه‌های مدرسه همت» به کارگردانی رضا میرکریمی جلوی دوربین رفت و دنیای تصویر را تجربه کرد. بعد از آن در سال ۱۳۷۸ در فیلم سینمایی «کودک و سرباز» به کارگردانی رضا میرکریمی به ایفای نقش پرداخت و برای اولین بار روی پرده سینما رفت، وی همچنین کاندیدای جایزه جشنواره فجر هم گردید که برای بازیگری تازه‌ کار افتخار بود. مهران رجبی با بازی در فیلم «زیر نور ماه» به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش یک روحانی توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *