مهریه آیسان همسر محمدرضا گلزار لو رفت +عکس

مهریه آیسان همسر محمدرضا گلزار لو رفت +عکس

آیسان همسر محمدرضا گلزار این روزها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و همه درباره او می گویند بسیاری از کاربران درباره نحوه عقد ازدواج آنها اخباری را منتشر می‌کنند که هنوز محمدرضا گلزار واکنش رسمی نشان نداده است.

مهریه آیسان همسر محمدرضا گلزار لو رفت +عکس

مهریه آیسان همسر محمدرضا گلزار

بعضی از پیج های اینستاگرامی و فن پیج های محمدرضا گلزار مدعی هستند که مهریه آیسان آقاخانی ۱۴ سکه طلا میباشد و او را از طرفداران دو آتیشه و پروا قرص محمدرضا گلزار می دانند .

در اخبار در فضای مجازی منتشر شده گفته می‌شود آیسان آقاخانی متولد ۱۳۷۴ در زنجان بوده و بیست سال اختلاف سنی با گلزار دارد.

گلزار سالهای گذشته تا کنون خبرهای مختلفی را درباره ازدواجش تجربه کرده است که هر بار آن را رد می‌کرد اما گویا این بار اخبار مربوط به ازدواج محمدرضا گلزار صحت دارد درباره اینکه هویت این دختر جوان چیست هنوز مشخص نشده است اما گمانه زنی هایی که در این باره صورت گرفته آیسان را دختر یکی از تاجران ثروتمند ایرانی می‌دانند که اهل زنجان است.

مهریه آیسان همسر محمدرضا گلزار لو رفت +عکس

ضمن اینکه محضری که این زوج در آن عقد کرده اند محضری است که قبلا افراد معروف دیگری همچون علی دایی و … برای مراسم هایشان در آنجا حضور داشته اند و حتی از این محضر در سریال هایی همچون دل و… هم به عنوان لوکیشن استفاده شده است. در ادامه تصویر دیگری از این زوج که در صدر خبرها هستند را ببینید.

پیشتر اخبار ازدواج محمدرضا گلزار با الناز شاکردوست و مهناز افشار در فضای مجازی شایعه شده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خوب که چی مگه مهمه این آدم از خود راضی وهرار پارتی مهم شده از بازیگریش گرفته تا مسافرت هاش تو دوبی که بماند از دستشویی رفتنش هم پست میزاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *