مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 14 خرداد 99 کیست؟ سعید سهیلی

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 15 خرداد 99 کیست؟ سعید سهیلی

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 15 خرداد 99 کیست؟ سعید سهیلی میباشد به همراه معرفی و بیوگرافی ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 15 خرداد 99 کیست؟

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب بر روی انتن شبکه نسیم خواهد رفت که مهمان این برنامه آقای سعید سهیلی کارگردان معروف کشورمان میباشد که سابقه کارگردانی فیلم های سینمایی زیادی در کارنامه هنری خود دارد.

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 15 خرداد 99 کیست؟ سعید سهیلی

این کارگردان فیلم هایی همچون شب برهنه و گشت ارشاد و چار چنگولی را ساخته است فیلم های پرفروشی که مردم انها را بسیار دوست داشتند.

بعد از اینکه برنامه دورهمی پخش لینک دانلود آن در این صفحه قرار میگیرد تا شما بتوانید دانلود کنید.

سعید سهیلی متولد سال 1338 در تربت حیدریه کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلمسازی آغاز کر

سعید سهیلی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1375 در فیلم توفان شن به کارگردانی جواد شمقدری به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گشت 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سعید سهیلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید احمد نجفی، فیروز بهجت‌محمدی، حسین انصاری و مهشید افشارزاده را تجربه کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *