فیلم کامل مهمونی کلاه قرمزی و بچه و دعوا و درگیری انها را ببینید

فیلم کامل مهمونی کلاه قرمزی و بچه و دعوا و درگیری انها را ببینید

برنامه مهمونی این هفته مهمان یکی از عروسک های محبوب یعنی کلاه قرمزی بود و ایرج طهماسب سورپرایز ویژه ای را رونمایی کرد کل کل کلاه قرمزی و بچه برای مخاطبان این برنامه جالب بود. ایرج طهماسب را همه ما با عروسک کلاه قرمزی میشناسیم و او نتوانست از این عروسک دور شود و برای برنامه جدید خود از این عروسک باز هم استفاده کرد اما جالب است بدانید که اینبار صداپیشه این عروسک حمید جبلی نبود و یک صداپیشه دیگر استفاده شد.

فیلم کامل مهمونی کلاه قرمزی و بچه و دعوا و درگیری انها را ببینید

فیلم کامل مهمونی کلاه قرمزی و بچه و دعوا و درگیری انها را ببینید

قسمت جدید برنامه مهمونی، عروسک کلاه قرمزی حضور پیدا کرد و با عروسک بچه به گفتگو و گپ و گفت پرداخت .

فیلم کامل مهمونی کلاه قرمزی و بچه

بسیاری از علاقه‌مندان به این عروسک دلتنگ کلاه قرمزی بودند که در نهایت ایرج طهماسب در برنامه جدید خود از این عروسک نیز استفاده کرد.

دانلود کامل این قسمت

کلاه قرمزی از عروسک های نوستالژی در بین مخاطبان تلویزیون بوده که سالهای زیادی با آن خاطره دارند.

ایرج طهماسب مجری و برنامه ساز مجموعه های کلاه قرمزی در برنامه جدید خود به نام مهمونی سعی کرده از عروسک های جدیدی استفاده کند .

عروسک پشه و بچه برنامه خیلی زود محبوب مردم شد ایرج طهماسب به دلیل درخواست های مکرر کاربران از عروسک کلاه قرمزی به عنوان مهمان در برنامه استفاده کرده است که با عروسک بچه به گفتگو می پردازند به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کلیپ را ببینید.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

دانلود کامل برنامه مهمونی شبنم مقدمی
فیلم کامل آواز و خوانندگی پشه بده بزنیم
کل کل بچه و اشکان خطیبی در برنامه مهمونی

برنامه مهمونی این روزها به مهم‌ترین ساخته انحصاری نماوا تبدیل شده و هر روز بیشتر از قبل محبوب می‌شود. این برنامه عروسکی دوست‌داشتنی که ایرج طهماسب را پس از سال‌ها حضور در کنار کلاه قرمزی و دوستانش در کنار عروسک‌های جدیدی نشان می‌دهد نه‌تنها مخاطبان خود را دلتنگ کلاه قرمزی و پسرخاله نکرده بلکه با شخصیت‌های جدید دلبری می‌کند. شخصیت‌ عروسک‌های برنامه مهمونی به شدت جذاب، دوست‌داشتنی و متمایز هستند و به همین دلیل هر کدام از آن‌ها حال و هوای خاص خودشان را دارند.

علت نبود کلاه قرمزی در برنامه مهمونی چه بود؟

به گفته ایرج طهماسب، مالکیت تمامی شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌یک از شخصیت‌های این مجموعه در مهمونی حضور نخواهد داشت. همچنین حمید جبلی که پیش از این در اکثر آثار طهماسب حضور یافته در این برنامه حضور ندارد. با این حال تعدادی از صداپیشگان، عروسک‌گردانان و به خصوص عروسک ساز شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی (مرضیه محبوب) در مهمونی به ایفای نقش می‌پردازند .چرا کلاه قرمزی و پسرخاله در برنامه مهمونی حضور ندارند !؟

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش میشود. در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. چرا کلاه قرمزی و پسرخاله در برنامه مهمونی حضور ندارند !؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *