مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت | مهناز افشار داور مسابقه پرشین گات تلنت

مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت +جزئیات

مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت + جزئیات مهناز افشار داور مسابقه استعدادیابی ماهواره ای را در ادامه این بخش را مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت | کشف حجاب مهناز افشار داور مسابقه پرشین گات تلنت

مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت

شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال یک مسابقه استعدادیابی را به نام پرشین گات تلنت آماده پخش کرده است که در آن دو خواننده لس آنجلسی در کنار مهناز افشار به عنوان داور حضور دارند که با توجه به این ماجرا گویا دیگر خانم مهناز افشار تصمیم بازگشت به ایران را ندارد.

مسابقه پرشین گات تلنت یک مسابقه استعدادیابی بود که شبیه برنامه عصر جدید احسان علیخانی است و در آن داوطلبانی که مدعی هستند استعداد زیادی در یک زمینه یا رشته خاصی دارند در این برنامه شرکت میکنند.

خانم مهناز افشار در تیزر تبلیغاتی این شبکه حضور یافته که نشان دهنده این است همکاری این بازیگر با این شبکه آغاز شده و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

مهناز افشار داور مسابقه پرشین گات تلنت

در حالی که گفته میشد قرار است مزدک میرزایی به عنوان داور در این مسابقه شرکت کند اما خبر از او نیست و در تیزر تبلیغاتی تصویر مهناز افشار نشان داده شده است.

مهناز افشار به شبکه ایران اینترنشنال رفت | مهناز افشار داور مسابقه پرشین گات تلنت

این خانم بازیگر در کشورمان به دلیل توئیت های جنجالی که منتشر کرده بود به دادگاه احضار گردیده بود که گویا کلا تصمیم بازگشت به ایران را نداشته و برای همیشه میخواهد در خارج از کشور بماند.

حضور او در شبکه ضدانقلاب یک خبر بسیار مهم در فضای مجازی خواهد بود که بسیار از رسانه های کشورمان در درگیر خواهد کرد و بازتاب گسترده ای را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که مهناز افشار در آخرین کار هنری خود در فیلم سینمایی شاه کش بازی کرده است

«شاه کش» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، فرید سجادی حسینی، علی‌رضا کمالی، مهدی کوشکی و پیمان مقدمی ایفای نقش می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *