فیلم کامل موتور سواری یوسف تیموری در خانه با خواهرزاده اش

فیلم کامل موتور سواری یوسف تیموری در خانه با خواهرزاده اش

فیلم کامل موتور سواری یوسف تیموری در خانه با خواهرزاده اش و ذوق کردن مادرش به شیطنت های یوسف سواری را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل موتور سواری یوسف تیموری در خانه با خواهرزاده اش

فیلم کامل موتور سواری یوسف تیموری در خانه

یوسف تیموری از بازیگران دوست داشتنی و معروف سینما و تلویزیون که در خونه اش موتور سواری میکند او که به تازگی همسرش را از دست داده است در خانه اش با موتور سواری مورد توجه قرار گرفته است.

این بازیگر در برنامه جوکر حسابی توجهات زیادی را به خود جلب کرد و با حرفها و کارهای خاص خود طنز این برنامه را افزایش داده بود.

تیموری در چند سالی با یک زن اهل ازبکستان ازدواج کرده بود زنی که دارای یک فرزند پسر نیز بود و چند سال با او زندگی میکرد. یوسف تیموری در مصاحبه ای گفت که این خانم بعد از چند سال حضور در تهران در نهایت او را رها کرده و به کشورش بازگشته است و به نوعی طلاق گرفته است.

سال گذشته مشخص شد علت ترک کردن یوسف تیموری بیماری سرطان این زن بوده است که به بیماری سرطان سینه مبتلا شده بود و بعد از چند دوره شیمی درمانی در نهایت فوت کرد.

درباره سرنوشت فرزندش اطلاعاتی وجود ندارد .

او متولد 6 دی 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است که سال 1373 در 15 سالگی دوره ساخت فیلم های انیمیشن را در شرکت کلک خیال گذراند

فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد که از 17 سالگی جلوی دوربین رفت.
در بیوگرافی یوسف تیموری آمده است قد او 172 سانتی متر است.

در بیوگرافی یوسف تیموری درباره ی خانواده اش آمده است : فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر به نام فرهاد دارد.یوسف تیموری گفته است برادرم طراحی صحنه و اجرای گریم کار می کند و پدرم در اجرای دکور.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *