فیلم / موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید

فیلم / موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید

فیلم / موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید

موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید شهره لرستانی بازیگر سرشناس کشورمان که چندی پیش تغییر جنسیت داده بود ویدیویی از او در حال موتور سواری در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم موتور سواری شهره لرستانی

شهره لرستانی که حالا نامش مازیار لرستانی است متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران بود ولی اصالتا خرم آبادی است در سال ۱۳۶۵ وارد دنیای بازیگری شد و به صورت حرفه‌ای این کار را ادامه داد ۱ سال قبل یعنی سال ۱۳۶۴ در عرصه بازیگری تئاتر به ایفای نقش پرداخت بازیگری کار کارگردانی تئاتر را هم برعهده دارد و ۱۷ نمایش را اجرا کرده است.

فیلم / موتور سواری شهره لرستانی و عشق اش را ببینید

این بازیگر با استعداد فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ با نقش آفرینی در نمایش‌های دانشجویی از جمله آدم‌برفی، زیبایی بی‌اعتنا، من به باغ عرفان، آژاکس، پیشنهاد ازدواج و تبعیدی‌ها آغاز کرد و بازی در تئاتر را تا سال ۱۳۶۹ ادامه داد. شهره لرستانی اولین تجربه بازی در سینما را با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوود نژاد، در سال ۱۳۷۰ داشت.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد
عکس قبل و بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانی
فیلم شهره لرستانی که خود را به نام مازیار لرستانی معرفی کرد

وی تا کنون کارگردانی تئاترهای زیادی را به عهده داشته است که نمایش سلطان مار نوشته بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دهه هفتاد از جمله کارهای او به شمار می‌رود. همچنین مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که وی به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *